DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:27 h
  • La plaça de Rafael Casanova acull la festa de celebració del 50è aniversari de l'establiment Mariola Moda Íntima

+ 10

Lliurem a l'establiment Mariola Moda Íntima una placa amb motiu del seu 50è aniversari. Enhorabona!

La plaça de Rafael Casanova acull la festa de celebració del 50è aniversari de l'establiment abrerenc

11/7/2022

Aquest dissabte 9 de juliol la plaça de Rafael Casanova del nostre municipi ha acollit la festa del 50è aniversari de la botiga Mariola Moda Íntima, amb el lliurament d'una placa commemorativa i una gran festa en què els i les assistents han pogut gaudir dels concerts de Carla i el seu piano i el grup abrerenc EIMA. Enhorabona i moltes gràcies a tothom!

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica i Comerç, Guadalupe Marcos, han lliurat a les propietàries de l'establiment Mariola CastroGregoria Hita una placa conmemorativa d’aquests 50 anys de servei al municipi. Enhorabona!

La plaça de Rafafel Casanova acull la festa de celebració del 50è aniversari de l'establiment Mariola Moda Íntima

Valoracions molt positives

Jesús Naharro, alcalde

"Hoy es un día de celebración, y estamos muy contentos de que un comercio de Abrera pueda celebrar 50 años de servicio a la ciudadanía. Realmente hoy es un día para celebrar que Gregoria, Mariola y su hija Carla, son tres generaciones que han compartido en el escenario la entrega de una placa conmemorativa de 50 años de comercio. 50 años que han sido testigos de la evolución del municipio, de la transformación de nuestro pueblo. Siempre han estado al pie del cañón suministrando productos textiles de moda, y desde aquí damos nuestra más sincera enhorabuena a toda la familia, que se han volcado cada día, cada año, a dar servicio a todo el municipio. Realmente 50 años se dice muy rápido, pero es algo para celebrar. Además, hoy Carla ha hecho una actuación musical memorable, y el grupo EIMA también ha realizado una actuación muy bonita y contundente. Vamos a seguir celebrándolo y desde el ayuntamiento deseamos a este comercio cincuenta años más".

Guadalupe Marcos, regidora de Comerç

"Estar hoy aquí como regidora de comercio es una gran satisfacción, después de estos años que han sido muy duros para el sector comercial que ha tenido que adaptarse a superar la situación vivida y a competir con las nuevas tecnologías y los nuevos modelos de compra que vivimos en la actualidad, por eso como he dicho es una gran satisfacción el estar hoy aquí acompañando a Mariola y a toda su familia en la celebración del 50 aniversario de un comercio que ha dado y que seguirá dando servicio a todos nuestros vecinos y vecinas de Abrera".

"Mariola Moda Íntima es un comercio de cercanía donde tanto Gregoria como Mariola han sabido atender y dar este plus de atención personalizada y profesional. Desde la regidoría de comercio del Ayuntamiento de Abrera, seguiremos trabajando para dar soporte al sector comercial y de servicios, ya que estos últimos tiempos nos han enseñado que es importante tener un comercio de cercanía que además del servicio que nos ofrecen nos asesoran y acompañan personalmente. Y esperamos poder seguir felicitando y entregando muchas placas de reconocimiento a este trabajo".

Mariola Castro, propietària de l'establiment

"Significa mucho este logro, es toda una vida dedicada al trabajo. No he estado 50 años trabajando, pero siempre he estado ahí, detrás del mostrador, apoyando y estando con mis padres. Siempre fue un negocio familiar, cuando mi madre se jubiló continué yo. Hoy significa mucho para mí y se agradece toda la gente que te apoya cada día, que compra en la tienda, que te dan fuerzas para seguir, eso es muy importante. La verdad es que ha sido muy emotivo todo, muy bonito".

'Es un comercio de cercanía donde tanto Gregoria como Mariola han sabido atender y dar este plus de atención personalizada y profesional'.

50 anys de trajectòria comercial a Abrera

El 19 de novembre de 1971, fa 50 anys i mig, la nostra veïna Gregoria Hita Rodríguez va obrir al número 5 de la plaça de Rafael Casanova del nostre municipi l’establiment comercial Mariola. Un negoci familiar que, durant molts anys, oferia un gran ventall de productes al veïnat d’Abrera: roba de dona, d’home, de nens i nenes, productes de merceria, llanes... Inclús joguines!

En una època en què a Abrera hi havia poques botigues i encara no teníem centres comercials, la Mariola només tancava els diumenges i el dilluns al matí, quan aprofitaven per anar a Barcelona a buscar més productes per vendre.

La filla de la Gregoria Hita, la Mariola Castro Hita, es va sumar al negoci i va aprendre de la seva mare a portar la botiga, que dirigeix des de l’any 2006. Els darrers anys, el comerç s’ha especialitzat en roba íntima de dona, roba femenina i complements.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem  Mariola Moda Íntima pel seu 50 aniversari i per formar part del nostre municipi des de fa més de mig segle. L’establiment forma part de la història comercial d’Abrera. Qui no ha portat un pijama, roba o complement de la Mariola? O hi ha anat per comprar un regal? Gràcies, Mariola per tots aquests anys i per molts, molts més!!