DILLUNS, 26/09/2022 | 11:49 h
  • Lliurem els premis del XXXII Campionat de Frontó per parelles d'Abrera

• Lliurem els premis del XXXII Campionat de Frontó per parelles d'Abrera
  • Cloenda de les activitats d’Educació Física, Preesportiva i Taekwondo del Servei d’Esports de l'Ajuntament d'Abrera

Lliurem els premis del XXXII Campionat de Frontó per parelles d'Abrera! Enhorabona a les parelles guanyadores i a totes les que han participat!

També hem celebrat la cloenda de les activitats de l'Escola Esportiva Municipal. Fins el curs vinent!

27/6/2022

Abrera amb l'esport! Des del Departament d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera hem tornat a organitzar el XXXII Campionat de Frontó per Parelles, que ha finalitzat el dilluns 20 de juny passat amb la celebració de les finals i el lliurament de premis a les quatre primeres parelles classificades a càrrec del nostre alcalde, Jesús Naharro, i el regidor d'Esports del nostre ajuntament, Jordi Moreno. Enhorabona a totes les parelles participants i, en especial, a les guanyadores!

D'altra banda, aquesta setmana hem acomiadat l'alumnat de les activitats d’Educació Física, Preesportiva i Takeowondo de l'Escola Esportiva Municipal. Dimecres 22 de juny hem celebrat la cloenda al Pavelló d'Esports Municipals. Bones vacances a tothom i ens retrobem al setembre!

Classificació i lliurament de premis del 32è Campionat de Frontó per parelles d'Abrera

Abrera amb l'esport! Des del Departament d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera hem tornat a organitzar el XXXII Campionat de Frontó per Parelles, que va començar el dilluns 25 d'abril passat a les pistes municipals, i que ha finalitzat aquest dilluns 20 de juny passat. Primerament, es van disputar les finals i, seguidament, va tenir lloc l'acte de lliurament de premis a càrrec del nostre alcalde, Jesús Naharro, i el regidor d'Esports del nostre ajuntament, Jordi Moreno.

Lliurem els premis del XXXII Campionat de Frontó per parelles d'Abrera

Dilluns 20 de juny a les 19.00 h va tenir lloc l'enfrontament pel 3r i 4t lloc, entre les parelles Ruiz/Ruiz  i Alonso Ramírez, que va finalitzar amb un resultat de 30-26. I la final es va disputar a les 20.0 0h entre Cuesta/Jover i Clopès/Montaner, que es van imposar amb un resultat final de 25-30

La classificació final i els premis del XXXII Campionat de Frontó per parelles d'Abrera han estat els següents:

• 1a parella classificada: trofeu i 300 € per Clopès/Montaner

• 2a parella classificada: trofeu i 200 per Cuesta/Jover

• 3a parella classificada: trofeu i 100 € per Ruiz/Ruiz

• 4a parella classificada: trofeu i 50 € per Alonso/Ramírez

Lliurem els premis del XXXII Campionat de Frontó per parelles d'Abrera

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem totes les parelles que han participat al XXXII Campionat de Frontó per parelles d'enguany i, especialment, felicitem les quatre parelles guanyadores. Enhorabona!

Cloenda d’activitats d’Educació Física, Preesportiva i Taekwondo

I també dimecres 22 de juny de 18 h a 20 h, el Pavelló Esportiu Municipal va acollir la Cloenda de les activitats d’Educació Física, Preesportiva i Taekwondo del Servei d’Esports. Enhorabona a totes i tots els participants. Molt bon estiu!

Cloenda de les activitats d’Educació Física, Preesportiva i Takeowondo del Servei d’Esports de l'Ajuntament d'Abrera

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ