DISSABTE, 27/07/2024 | 17:36 h

Amb el Festival de Primavera de Juventudes Rocieras d'Abrera, finalitzem a Abrera els actes commemoratius del Dia Internacional de la Dansa. Moltes gràcies a tothom!

Des de l'Ajuntament agraïm la participació i iniciativa de les nostres entitats, que continuen oferint activitats que fomenten la cultura i els hàbits saludables

12/5/2022

Abrera és cultura! El 29 d'abril es va commemorar el Dia Internacional de la Dansa i enguany, des de l'Ajuntament d'Abrera en col·laboració amb les entitats culturals del nostre municipi Vive y Baila, Juventudes Rocieras d'Abrera, Salsa Abrera i Pas a Pas, vam oferir classes gratuïtes durant tota la Setmana Internacional de la Dansa, del dilluns 25 al dissabte 30 d'abril.

Així, i per tancar els actes commemoratius del Dia Internacional de la Dansa, el diumenge 8 de maig passat, les Juventudes Rocieras d’Abrera van celebrar la seva Festa de Primavera a la Sala Municipal d’Abrera, que va comptar amb l’actuació de la companyia professional Olga Ponce, la companyia Retahila Ballet, Hip Hop Juventudes Rocieras, grups de flamenc de Rocío Ferreras i salsa i bachata amb Manel Llopis (JRA). Gràcies, Abrera!

La celebració de la Setmana Internacional de la Dansa al nostre municipi neix de la voluntat de les entitats abrerenques per a oferir sessions obertes amb l'objectiu d'apropar la dansa a la ciutadania.

L'entitat Vive y Baila va oferir les seves masterclass el dilluns 25 d’abril, a les 15.10 h, a l’Hotel d’Entitats amb Zumba adult@s; a les 18.00 h, a l’Escola Josefina Ibáñez Zumba de baix impacte. Dimarts 26 d’abril, a les 17.00 h, a l’Hotel d’Entitats van oferir Zumba kids (a partir de 10 anys) i a les 20.00 h, a l’Escola Josefina Ibánez, Zumba adult@s. L'endemà, el dimecres 27 d’abril, a les 9.00 h, a la Pista de Frontó, es va fer la classe de Zumba de baix impacte i a les 18.45 h, a l’Escola Ernest Lluch, Zumba adult@s. Finalment dijous 28 d’abril, a les 10.00 h, a la Pista de Frontó es va fer Zumba adult@s i a les 18.30 h, a l’Hotel d’Entitats es va tancar la jornada amb Dansa del Ventre.

Les Juventudes Rocieras d'Abrera també van realitzar diferents masterclass durant la setmana de la Dansa. Concretament, dilluns 25 d’abril, a les 17.15 h, al local de Juventudes Rocieras es va oferir Hip Hop infantil; dimarts 25 d’abril, de 17.30 h a 19.30 h, al local de Juventudes Rocieras, es va realitzar Flamenc infantil i de 19.30 h a 21.00 h, Flamenc adult. Finalment dimecres 27 d’abril, de 17.00 h a 19.00 h, al local de Juventudes Rocieras es va tornar a fer Flamenc infantil.

Per la seva part, Salsabrera va oferir divendres 29 d’abril, de 17.00 h a 18.30 h, a l’Hotel d’Entitat, la masterclass de Salsa i bachata. I l'entitat cultural Pas a Pas va oferir dissabte 30 d’abril, de 18.00 h a 20.00 h, al gimnàs de l’Escola Francesc Platón i Sartí les seves classes de Salsa.

Per cloure els actes commemoratius del Dia Internacional de la Dansa, el diumenge 8 de maig passat, les Juventudes Rocieras d’Abrera van celebrar la seva Festa de Primavera a la Sala Municipal d’Abrera, que va comptar amb l’actuació de la companyia professional Olga Ponce, la companyia Retahila Ballet, Hip Hop Juventudes Rocieras, grups de flamenc de Rocío Ferreras i salsa i bachata amb Manel Llopis (JRA). El festival va comptar amb l'assistència del nostre alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura, Franciso Sánchez.

Des de l'Ajuntament Abrera, agraïm la participació i iniciativa de les entitats del nostre municipi que continuen oferint i apostant per les activitats que fomenten la cultura i hàbits saludables!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ