DIVENDRES, 19/04/2024 | 10:12 h
  • Obrim procés de selecció d'una borsa de treball d'Arquitecte/a especialitzat/da en planejament urbanístic i obra pública

Obrim el procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball d'Arquitecte/a especialitzat/da en planejament urbanístic i obra pública

El termini s'obrirà demà dimarts 11 de gener i finalitzarà el dijous 20 de gener (ambdós dies inclosos)

10/1/2022

Atenció! Des de l'Ajuntament d'Abrera obrim un nou procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball d'Arquitecte/a especialitzat/da en planejament urbanístic i obra pública, pel sistema de concurs oposició lliure. Si estàs interessat o interessada, formalitza la teva sol·licitud!

Funcions bàsiques a desenvolupar:

• Elaborar la planificació urbanística, ordenant el territori segons els criteris establerts i l’espai urbà disponible.
  • Elaborar, redactar, dirigir i supervisar projectes d’obres municipals, tant d’obra pública com d’equipaments municipals, que li siguin designats, sota els criteris i pautes establerts per la seva execució.
  • Elaborar informes d’aprovació de projectes, processos i el desenvolupament de les actuacions en l’àmbit urbanístic, tant públic com privat, per possibilitar l’avaluació dels impactes i els resultats.
  • Controlar i supervisar les empreses contractades per l’ajuntament per obres o serveis determinats al municipi que se li assignin.
  • Elaborar els informes tècnics per la concessió de llicències d’obres i sobre els expedients de gestió urbanística i de planejament.
  • Elaborar informes destinades a l’exercici d’activitats i expedients de disciplina urbanística al territori, tant per promoció pública com privada.
  • Assumir la direcció de les obres d’obres municipals, tant d’obra pública com d’equipaments municipals, que li siguin designats
  • Controlar la inspecció d’obres del terme municipal.
  • Elaborar estudis, informes tècnics i plecs de condicions per donar resposta a les necessitats de l’organització: per incloure en els expedients de contractació sobre característiques tècniques, valoració d’ofertes i tasques a realitzar per l’empresa contractada, tant en fase d’elaboració del plec, com en la fase de licitació, contractació i execució.
  • Mantenir els contactes necessaris amb tercers (altres administracions, empreses contractades en serveis, etc.) en el desenvolupament de les seves tasques.
  • Vetllar per la seguretat i salut laboral en el seu lloc de treball.
  • I en general, altres de caràcter similar vinculades a urbanisme i obres que li siguin atribuïdes.

Titulació mínima requerida

Cal estar en possessió d’alguna de les titulacions següents:

• Grau d’Arquitectura o titulació equivalent, o estar en condicions d’obtenirlo en el termini de presentació d’instàncies.
  • Els aspirants estrangers han d’estar en possessió i acreditar títol reconegut a Espanya de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.
  • Nivell suficiència de català (C1) (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent

El termini de presentació de candidatures romandrà obert des del dimarts 11 de gener fins al dijous 20 de gener (ambdós dies inclosos)

Presentació d'instàncies

Les persones interessades en aquest procés selectiu podran presentar les seves sol·licituds:

• De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) fent clic aquí.
    Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
  • Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1).
  • Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i les tardes de dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció presencial per cita prèvia a l'OAC serà els matins de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h. Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat.

Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.