DISSABTE, 27/07/2024 | 11:55 h
  • agenda

Ajornada la xerrada "Ni rosa ni blau, per una educació no sexista", que s'havia de dur a terme aquesta tarda a la Casa de Cultura

Consulteu seguidament les activitats que tenim programades fins al divendres 19 de novembre, inclòs

17/11/2021

Properament anunciarem la nova data de realització de l'activitat “Ni rosa ni blau, per una educació no sexista”, que havia de tenir lloc aquesta tarda a partir de les 17.30 h a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17), i que ha quedat ajornada.
Preguem que disculpeu les molèsties que aquest ajornament hagi pogut ocasionar-vos. Moltes gràcies!

Dimecres 17 de novembre

Ajornada la xerrada "Ni rosa ni blau, per una educació no sexista"

Durant tot el mes de novembre des del Servei d'Igualtat de l'Ajuntament d'Abrera, en col·laboració amb l'Associació Abrera contra la violència de gènere, hem programat diverses activitats amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional contra la violència envers les dones. Abrera diu Prou!

La xerrada “Ni rosa ni blau, per una educació no sexista” té com a objectiu explorar diverses qüestions per una criança més conscient, lliure i igualitària. L'activitat s'emmarca dins el cicle Maternem a Abrera i s'adreça a famílies amb infants de 0 a 6 anys.

• Properament anunciarem la nova data en la qual durem a terme la xerrada. Disculpeu les molèsties!

Ajornada xerrada Ni rosa, ni blau.jpeg

Divendres 19 de novembre

Jove, digues la teva! Torneig de tennis taula

El divendres 19 de novembre, de 17 h a 20 h hem organitzat un torneig de tennis taula al Casal de Joves

• Podeu fer la vostra inscripció fent clic aquí o també presencialment abans de l'inici de l'activitat.

activitats del mes de novembre del Casal de Joves

Taller monogràfic de graffiti al Casal de Joves!

Divendres 19 de novembre de 18 h a 20 h des del Servei de Joventut hem programat un taller de graffiti al Casal de Joves on les i les joves poden aprendre i posar en pràctica l’aprés al Taller de lettering, amb l’objectiu de fomentar les arts creatives, donar un espai de creació artística, preparar als joves per a la posterior decoració del Racó Artístic del Casal. Es durà terme a l'amfiteatre del Casal de Joves i està destinat a joves d'entre 12 i 35 anys.

activitats del mes de novembre del Casal de Joves

Audiovisual del Centre Excursionista: "Thalaysagar a l'Hilamaia"

Coincidint amb la cloenda del curs d’escalada que ha organitzat el Centre Excursionista d'Abrera, divendres 19 de novembre a les 20 h han programat a l'auditori del Centre Polivalent del Rebato la projecció de l'expedició Thalaysagar a l'Himalaia. Un audiovisual presentat per Xavier Pérez Gil, destacat alpinista i escalador català. Per a més informació podeu consultar la pàgina web del Centre Excursionista d'Abrera fent clic aquí.

Cartell audiovisual Centre Excursionsta d'Abrera divendres 19-11-21.jpg

Més informació:

Podeu estar informats de totes les activitats que s'organitzen a Abrera a través de les Xarxes Socials de l'Ajuntament d'Abrera a Instagram: @abrerainfo, @activatabrera, @casaldejovesabrera.

També a L'Agenda de Ràdio Abrera que s'emet dissabtes i diumenges cada hora, des de les 8h fins les 20h després dels Butlletins en Xarxa, i a les 14h després del Resum de la Setmana. Podeu recuperar el podcast fent clic aqui.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ