DIMARTS, 14/05/2024 | 09:05 h
  • El barri de Santa Maria de Vilalba d'Abrera celebra la seva Festa Major amb diferents activitats programades i bona participació de veïnes i veïns!

+ 24

• Festa Major de Santa Maria de Vilalba 2021

Totes les activitats programades en el marc de la Festa Major de Santa Maria han comptat amb les mesures preventives davant la Covid-19

3/8/2021

Aquest cap de setmana passat, del divendres 30 de juliol al diumenge 1 d'agost (ambdós inclosos), han continuat les Festes Majors dels nostres barris, que enguany tornen a celebrar-se amb totes les mesures de seguretat per a la prevenció de la Covid-19, amb diferents activitats programades. Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem amb les associacions de veïns i veïnes en l'organització dels esdeveniments festius.

Des de l'Associació de Veïns i Veïnes de Santa Maria de Vilalba, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Abrera, s'ha preparat un programa d'activitats per a tota la família, amb l'objectiu de retrobar-se i gaudir dels dies de festa amb totes i tots els i les assistents.

El regidor de Cultura i Festes Populars a l'Ajuntament d'Abrera, Francisco Sánchez, ha explicat que "en este mes de julio disfrutaremos de las Fiestas Mayores de nuestros barrios y estamos realizando un esfuerzo conjunto para que las actividades se realicen con todas las medidas de seguridad, que serán las mismas que se aplicaron en la Festa Major d'Abrera: imprescindible cita previa en cada una de las actividades, mascarilla y distancia entre personas. Aprovechamos para agradecer el enorme trabajo y esfuerzo que des de las asociaciones vecinales están haciendo para que este año podamos disfrutar de sus fiestas mayores. ¡Salgamos a disfrutar de las actividades que nos ofrecen las asociaciones de vecinas y vecinos con responsabilidad!".

Divendres 30 de juliol

A les 19 h, vam poder gaudir de l'espectacle d'animació infantil amb Chispitas, al parc infantil, on dos pirates van interactuar amb la mainada fent-los superar reptes i jocs al ritme de la música, sempre respectant les mesures de protecció sanitàries.

A les 21 h, es va poder gaudir d'Havaneres a la plaça de l'Església, on el trio de cantaires van oferir a la setantena d’assistents havaneres clàssiques, valsets mariners i cançons de taverna, amb un toc d’humor picarot.

Dissabte 31 de juliol

A les 18.30 h, es va fer l'espectacle infantil "La Festa Xaxipiruli". La Bruixa Maduixa i la Senyora Mongeta van oferir un espectacle ben animat, on petits i grans van participar des dels seients al ritme de les cançons i els jocs més esbojarrats.

A les 22 h, es va organitzar l'espectacle de varietats a càrrec del mag Jordi Quimera, la cantant Eli Mérida i l’humorista Angelito el Largo. A causa de la pluja, que va impedir que l’espectacle se celebrés al parc, el xou va traslladar-se al Casal Social de manera improvisada. El públic, assegut en grups de convivència i amb la mascareta posada, va gaudir d’una funció adaptada a la casuística, que va resultar inoblidable per la professionalitat i la proximitat dels artistes vers els assistents.

Diumenge 1 d'agost

A les 10.30 h, es va encetar el darrer dia de celebracions amb la Missa de Festa Major.

A les 19 h, vam poder gaudir del concert del gup QVoce, al parc infantil, on van sorprendre els assistents amb la fusió de tres estils musicals diferents: líric, melòdic i pop. Els tres vocalistes van versionar un gran repertori de cançons adaptant-les a cada registre amb gran professionalitat i talent.

I finalment a les 22 h, com a final de festa, va projectar-se la pel·lícula “Scooby!” al parc infantil, fent les delícies dels més menuts.

Podeu escoltar L'Entrevista del Dia de Ràdio Abrera sobre la Festa Major del barri de Santa Maria de Vilalba d'Abrera amb l'Associació de Veïns i Veïnes del barri fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Per una celebració saludable, prenem mesures de seguretat. Gaudim de les Festes Majors dels barris amb precaució!

• Per totes les activitats, recordem que l'ús de mascareta és obligatori.
  • Renteu-vos sovint les mans, amb aigua i sabó o solucions hidroalcohòliques.
  • Respecteu la distància física entre persones (1,5 metres).
  • No estan permeses les aglomeracions de gent.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ