DIMARTS, 16/04/2024 | 13:42 h
  • Can Vilalba ha celebrat la seva Festa Major amb molt bona acollida de les veïnes i veïns del barri!

+ 14

• Festa Major de Can Vilalba 2021

Can Vilalba celebra la seva Festa Major amb molt bona acollida per part del veïnat del barri

Aquest mes de juliol, gaudim de nou de les Festes Majors dels barris d'Abrera!

27/7/2021

Continuen les Festes Majors dels nostres barris, que enguany tornen a celebrar-se amb totes les mesures de seguretat per a la prevenció de la Covid-19. El barri de Can Vilalba va gaudir de la seva Festa Major amb diferents activitats del divendres 23 al diumenge 25 de juliol (ambdós inclosos). Des de l'Ajuntament d'Abrera hem col·laborat amb l'Associació de Veïns i Veïnes del barri en l'organització de l'esdeveniment festiu, que ha tingut molt bona acollida entre el veïnat. Moltes gràcies a totes i tots!

Activitats segures

Les activitats festives han tingut lloc a l'exterior del Casal Social de Can Vilalba (avda. Circumval·lació, 3). Tots els esdeveniments han estat gratuïts i han comptat amb totes les mesures de seguretat per a la prevenció de la Covid-19: reserva prèvia d'entrades, aforament limitat, públic assegut durant les activitats i/o espectacles, distàncies de seguretat, ús obligatori de mascareta i rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.

Divendres 23 de juliol

A les 18 h, la Festa Major de Can Vilalba va començar amb l'actuació de Kids Party Show, que va fer les delícies dels més petits i petites.  La festa va continuar a les 22 h, amb un espectacle musical a càrrec de Trio Musical Parfills, que va oferir un repertori melòdic, variat i ajustat a la situació sanitària actual. El vocalista va interactuar amb el públic assistent, proposant-los un joc de descoberta de melodies amb lliurament d’obsequis inclòs.

Dissabte 24 de juliol

A les 19 h, la jornada festiva va començar amb l'espectacle "Per Art de Màgia" a càrrec de la Maga Melanie, que va agradar molt. La maga de Got Talent va interactuar amb els assistents i no parava de sorprendre el públic familiar amb els seus trucs de màgia i il·lusions impossibles. A les 20 h, el DJ Música Ambiente va posar bon ritme per gaudir del vespre i a partir de les 22 h, va ser el torn del Remember Music Show, un espectacle que va traslladar-nos als anys 60, 70, 80 i 90 amb les cançons més mítiques d’aquestes dècades. Cinc ballarins, abillats amb vestuari diferent segons la dècada, van cantar i ballar els millors hits de tots els temps.

Diumenge 25 de juliol

A les 18.30 h, el públic assistent va poder endinsar-se en l'aventura de l'Escape Room Obsidiana. Nenes i nens van convertir-se en exploradors amb un propòsit: trobar un tresor entre les ruïnes d’un temple maia. Petits i gran van passar una bona estona en aquesta activitat familiar, que va posar punt final a la Festa Major 2021 del barri de Can Vilalba. Moltes gràcies a totes les persones que l'han fet possible!

Esforç conjunt

El regidor de Cultura i Festes Populars a l'Ajuntament d'Abrera, Francisco Sánchez, ha explicat que "en este mes de julio disfrutaremos de las Fiestas Mayores de nuestros barrios y estamos realizando un esfuerzo conjunto para que las actividades se realicen con todas las medidas de seguridad, que serán las mismas que se aplicaron en la Festa Major d'Abrera: imprescindible cita previa en cada una de las actividades, mascarilla y distancia entre personas. Aprovechamos para agradecer el enorme trabajo y esfuerzo que des de las asociaciones vecinales están haciendo para que este año podamos disfrutar de sus fiestas mayores. ¡Salgamos a disfrutar de las actividades que nos ofrecen las asociaciones de vecinas y vecinos con responsabilidad!".

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ