DISSABTE, 27/07/2024 | 06:43 h

Les i els alumnes de diversos cursos del Departament de Promoció Econòmica reben els seus diplomes

14/7/2021

La Sala de Plens de l'Ajuntament d'Abrera va acollir ahir dimarts 13 de juliol al matí, el lliurament de diplomes als i les alumnes del curs de tall i envasat,  curs de preparació de les proves d’Actic II, curs d'Auxiliar de Magatzem i del curs de Monitor de lleure, organitzats pel Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera. Els diplomes acrediten la realització de les formacions una vegada finaltizades les classes.

L'alcalde d’Abrera, Jesús Naharro i la regidora de Promoció Econòmica, Guadalupe Marcos, van lliurar ahir al matí els diplomes als i les alumnes a la Sala de Plens de l'Ajuntament. Segons l'alcalde, Jesús Naharro, “el desarrollo que tienen estos cursos sobre las personas que los cursan y el conocimiento que adquieren es la fórmula básica para introducirse en el mercado laboral y en este caso, el mercado laboral local. Des de las implantaciones empresariales también surge un elemento fundamental para que den ocupación a nuestros vecinos y vecinas. Las herramientas y el mecanismo que hacen posible este acceso son los cursos que des de promoción económica ofrecemos de forma diversa y personal para que las personas puedan tener más oportunidades en nuestro municipio”.

Pràctiques en empreses

El curs de tall i envasat va començar al maig i va finalitzar el divendres 2 de juliol. Amb 170 h de durada, el curs ha inclòs formació teòrica i pràctica, amb 72 h de pràctiques en empreses, que s'han dut a terme a l'empresa Copesco, que ha contractat a 5 persones. El curs de preparació de les proves d’Actic II ha consistit en una formació telemàtica de 25 h. Per una altra banda, el curs d' Auxiliar de Magatzem ha comptat amb 250 h0res, 80 de pràctiques. I el curs de Monitor de lleure, amb 150 h de formació telemàtica.

La valoració per part de l'alumnat dels diferents cursos ha estat molt positiva:

Alumnes del Curs de Gestió de Magatzem:

• "Me parece un curso importante para encontrar trabajo, ha sido una experiencia muy buena y aconsejo a todo el mundo que está en paro o en ERTE que haga unos cursos para darte la oportunidad de encontrar trabajo".
  • "Es un curso bastante positivo, con muy buenos compañeros y hemos aprendido mucho. Con la ayuda del Ayuntamiento, ha ido muy bien. Esperamos encontrar trabajo todos en poco tiempo".
  • "Es un buen curso, hemos hecho practicas en Abrera, todos los compañeros han sido muy buenos conmigo y estoy felix porque me han entregado hoy el diploma. Y gracias a la profesora y a todo el equipo que lo ha organizado, porque ha sido genial".

Alumnes del Curs de Monitor/a de Lleure:

• "Muy entretenido, el grupo ha sido muy bueno y hemos aprendido mucho, gracias a la gran labor de los profesores. Ahora nos quedan las prácticas, ¡a ver cómo van!".
  • "Ha sido un curso muy ameno para ser online, nos hemos entretenido y aprendido mucho, los profesores se han implicado bastante y nosotros hemos hecho un grupo que aunque somos de aquí del pueblo y nos teníamos vistos, no nos conocíamos y ahora ya somos amigos y nos queremos mucho. ¡Ahora somos el grupo del café!".

Alumnes del Curs d'Actic II:

• "M'ha agradat molt poder fer-lo perquè ens ajudarà per l'examen que tenim pendent i ha estat telemàtic, així que molt còmode!".
  • "Ha estat telemàtic, però ha estat súper bvé, lleuger i fàcil i et dona molts avantatges per poder fer l'examen així que, molt contentes! "

Podeu escoltar totes les declaracions als companys de Ràdio Abrera a la part inferior d'aquesta pàgina.

L’alcalde i la regidora han felicitat les persones que han realitzat els cursos i han destacat la importància de continuar fomentant la formació per ajudar a les persones que busquen feina a incorporar-se al mercat laboral.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!