Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIUMENGE, 10/11/2024 | 15:04 h

Avui dimecres 30 de juny és l'ultim dia per sol·licitar a l'Ajuntament els ajuts per als comerços, persones autònomes i microempreses d’Abrera per fer front a l’impacte de la Covid-19

Per a més informació i suport podeu adreçar-vos a l’Oficina de Reactivació Socioeconòmica AbreraActiva

30/6/2021

Amb l’objectiu de fomentar l’ocupació i contribuir a la reactivació econòmica del teixit comercial i productiu del municipi, notablement afectat per la crisi econòmica generada per la Covid-19, des de l’Ajuntament d'Abrera hem impulsat una nova línia de subvencions per als comerços, persones autònomes i microempreses d’Abrera. Els nous ajuts es poden sol·licitar via telemàtica a l'Ajuntament des del passat dimarts 1 de juny fins avui dimecres 30 de juny inclós.


Quina és la quantia dels Ajuts?

  • Ajut de 700 € per als que van rebre l’Ajut de 300 € del 2020
  • 1.000 € per als que no van rebre l’Ajut de 300 € del 2020


Quins són els requisits?

  • Tenir el negoci ubicat a Abrera
  • Exercir una de les activitats més afectades per la COVID-19 (veure l’Annex 1 de les Bases)
  • Tenir menys de 10 treballadors i un volum d’operacions no superior a 400.000 € l’any 2020
  • Alta de l’activitat com a mínim des del primer trimestre de 2020
  • No trobar-se en situació de crisi (concurs de creditors), en el moment de l’aprovació de la convocatòria
  • La resta de requisits habituals per rebre subvencions de l’administració pública

Com haig de demanar la Subvenció?

  • A través de la Seu electrònica de l’Ajuntament d’Abrera amb un l’IdCat Mòbil, IdCat certificat, certificat digital, DNI electrònic habilitat, cl@ve, o altres.
  • Caldrà seleccionar el tràmit específic, emplenar la sol·licitud, pujar els documents en format digital i finalment signar.
  • Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.

 

Què més necessito?

  • Per a persones autònomes el DNI, i per empreses NIF, DNI i poders de representació.
  • Últim rebut d’autònoms per a les persones autònomes.
  • Certificat de Cens d’Activitats Econòmiques i/o Declaració censal d’inici d’activitat per la qual se sol·licita l’ajut (model 036/037) actualitzada.
  • Relació nominal de treballadors contractats de l’últim mes, en cas de tenir treballadors contractats.
  • Certificat d’estar al corrent de pagament amb Hisenda i la Seguretat Social, o autorització perquè l’Ajuntament pugui fer les comprovacions oportunes.
  • Declaracions responsables al model de sol·licitud.
  • Certificat de dades bancàries

Període de sol·licitud:

Un mes des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB). Des del dimarts 1 de juny al dimecres 30 de juny (ambdós inclosos).

Per a més informació:

  • Des de l’Oficina de Reactivació Socioeconòmica AbreraActiva es donarà informació i suport a tots els sol·licitants que ho necessitin.
  • Podeu contactar per correu electrònic abreraactiva@abrera.cat, per telèfon al T. 673015099 o al T. 93 770 03 25.

 

 

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

 

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

 


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies