DIJOUS, 28/03/2024 | 15:07 h
  • Cicle de xerrades 'Maternem a Abrera' per a famílies amb nadons de 0-2 anys
  • Iniciem el cicle de xerrades 'Maternem a Abrera', per a famílies amb nadons de 0-2 anys, amb molt bona acollida i participació

+ 10

• A Abrera, maternem
  • Cicle de xerrades 'Maternem a Abrera' per a famílies amb nadons de 0-2 anys

Avui dimecres, 2 de juny, obrim les inscripcions telemàtiques de la pròxima xerrada de cicle 'Maternem a Abrera'

2/6/2021

Des de l'Ajuntament d'Abrera donem continuat al cicle de xerrades anomenat “Maternem a Abrera” per a famílies amb nadons de 0-2 anys. La tercera trobada sota el títol “Primers Auxilis Infantils” de la mà de Bernat de Pablo, metge de família, tindrà lloc el proper dimecres 16 de juny a les 18.00 h a la Casa de Cultura (c. Federico García Lorca, 17). Inscripcions obertes a partir de les 12 h!

Maternem a Abrera!

Primers Auxilis Infantils” és la tercera proposta del Maternem a Abrera. Serà una proposta teòrica i pràctica on s’explicaran tècniques de desobstrucció de via aèria, reanimació cardiopulmonar bàsica i pautes davant accidents infantils freqüents com ennuegament, cremades, traumatismes de crani, convulsions, desmais, intoxicacions, etc.

• Podeu fer les vostres inscripcions per la xerrada “Primers Auxilis Infantils” a partir de les 12 h fent clic aquí.

Molt bona acollida

Els dimarts 4 de maig i 25 de maig vàrem realitzar la primera i la segona xerrada  del cicle de xerrades de "Maternar a Abrera" a les 17.30 h a la Casa de Cultura amb molt bona acollida i participació.

Famílies, recordeu que a l'hora de fer les inscripcions telemàtiques, cal tenir en compte:

• Es podran inscriure a cada espai un màxim de 4 persones del mateix grup bombolla.Reserveu entrades per cada persona adulta i infants que assistiran a cada espai (un seient per cadascú/una).
  • L’accés es realitzarà amb entrada esglaonada.
  • Si teniu cap dubte o incidència a l'hora de fer la reserva d'entrades gratuïtes, podeu adreçar-vos per email a actespublics@abrera.cat indicant el vostre D.N.I., nom i cognoms, telèfon de contacte i les reserves que es volen realitzar.
  • A l'entrada del recinte, caldrà presentar l'entrada en format digital o en paper mitjançant uncodi QR que haureu rebut adjunt al correu. En tot moment, serà obligatori l'ús de mascareta, l'ús de gel hidroalcohòlic, i s'haurà de respectar la distància de seguretat entre persones.

ACTIVITATS PROGRAMADES:

El projecte “Maternem a Abrera” compta amb una programació anual on s’abordaràn diversos temes especialitzats amb propostes dirigides a dones embarassades i famílies amb nadons de fins a 2 anys. Preneu nota!!

Dimecres 16 de juny a les 18 h
Primers auxilis infantils de la mà de Bernat de Pablo, metge de família.

Inscripció prèvia a partir del dimecres 2 de juny a les 12.00 h

• Dimecres 22 de setembre a les 18 h. La son infantil de la mà de Gemma López, experta en lactància i maternitat.

Inscripció prèvia a partir del dimecres 8 de setembre a les 12.00 h.

• Dimecres 20 d’octubre a les 17.30 h. La lactància materna de la mà de Marina Rinaldi, Doula i experta en lactància.

Inscripció prèvia a partir del dimecres 6 d’octubre a les 12.00 h.

• Dimecres 17 de novembre a les 17.30 h. Ni rosa ni blau, per una educació no sexista a càrrec de Gemma Guillemón, assessora de lactància i porteig professional.

Inscripció prèvia a partir del dimecres 3 de novembre a les 12.00 h.

• Dimecres 1 de desembre a les 17.30 h. El valor del joc de la mà de Sílvia Marín, assessora de criança respectuosa.

Inscripció prèvia a partir del dimecres 17 de novembre a les 12.00 h.

Cal tenir en compte que aquesta programació podria veure's modificada en qualsevol moment davant possibles canvis en les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. L'aforament és limitat i des de l'Ajuntament d'Abrera garantim l'acompliment de totes les mesures higiènic-sanitàries necessàries per a gaudir de les activitats.

Us animem que participeu i compartiu amb la resta de famílies que creieu que els podria interessar sumar-se a l’experiència.

A Abrera, maternem en família!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ