DIJOUS, 18/04/2024 | 20:57 h
  • A Abrera, gaudim de l'experiència Pallapupas! Diversió i solidaritat al pati de l'Escola Ernest Lluch!

+ 19

• Pallapupas treballa perquè hi hagi espai per al riure durant el procés de la malaltia, i així convertir els hospitals en espais més amables i plens de vida mitjançant actuacions artístiques orientades a infants i gent gran, en estreta col·laboració amb el personal sanitari

A Abrera, gaudim de l’experiència Pallapupas i recaptem 400 euros. Diversió i solidaritat al pati de l'Escola Ernest Lluch!

Ens sumem al moviment #riurepercurar!

1/6/2021

Des de l’Ajuntament d’Abrera, amb la col·laboració de les AMPA Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez, ens hem sumat a la campanya #RiurePerCurar de l’entitat Pallapupas, amb un espectacle cultural i solidari dirigit a famílies amb infants a partir de 3 anys. Més de 130 persones hem gaudit, aquest diumenge 30 de maig al matí, del Circ Filixic i els seus pallassos, al pati de l'escola Ernest Lluch i hem recaptat un total de 400 euros, que es destinaran íntegrament a l'entitat. Moltes gràcies, Abrera!

El Circ Filixic és un dels circs més petits del món! El Sr. Makutu, el presentador de l’històric Circ Filigranes, va sortir a la pista amb un altre pallasso: el gran Trinxeta! Aquests dos pallassos van realitzar un espectacle amb diversos números: el del «monocicle giravolt»; els fantàstics malabaristes «the Tal Kual Brothers», amb el seu número reconegut internacionalment amb el nom de «Xiguagua»; i la fabulosa parella del «Mag Carlos Calostro i la seva ajudant Andrea», que ens van presentar el seu número de levitació.

Somriures i solidaritat

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora d'Infància, Giulia Mirto, van assistir a l'espectacle. La inscripció era gratuïta i les persones que volien col·laborar amb l'entitat van poder fer-ho mitjançant una donació solidària. La regidora ha valorat molt positivament l'activitat: “Hem passat un gran matí ple de diversió i sobretot de solidaritat. Abrera ha recaptat 400 euros que es destinaran integrament a l’entitat Pallapupas, que durant aquest cap de setmana ha fet actes a diversos municipis. Des d’Abrera les AMPA de l'Escola Francesc Platón i Sartí, de l’Escola Ernest Lluch i de l'Escola Josefina Ibáñez, les tres escoles de primària del municipi, ens han ajudat a recaptar aquests diners que de ben segur acullen molt bé des de l’entitat per a seguir fent la gran tasca que fan dia rere dia als hospitals amb els nens i nenes i amb totes les persones, que s’estan recuperant d’alguna malaltia. Agraïm un cop més a les AMPA la seva total predisposició i implicació amb tot el que fem conjuntament; i per descomptat el reconeixement cap a la seva tasca incansable que fan dia a dia amb la finalitat de millorar la comunitat educativa, moltes gràcies!

Les AMPA també han valorat positivament aquesta activitat:

"Des de l'AMPA de l'Escola Francesc Platón i Sartí volem donar les gràcies a l'entitat Pallapulas i a totes les famílies que han aportat el seu gra de sorra per fer possible que els nens dels hospitals puguin fer la seva estància una mica més agradable. Gràcies a tots, un somriure no costa res".

“Com a membre de l’AMPA de l’Escola Ernest Lluch, haig de dir que ens ha agradat molt col·laborar amb l’entitat Pallapupas. Hem gaudit molt de l’espectacle i ha tingut una molt bona acceptació per part de les famílies d’Abrera. Donar les gràcies a l’entitat Pallapupas i esperem poder col·laborar amb ells en més ocasions. Moltes gràcies”

“Des de l’AMPA Josefina Ibáñez agrair a totes les famílies que han vingut i han col·laborat, a les famílies que han col·laborat a l’escola. I destacar la feina tan important de Pallapupas als hospitals. I, només dir-vos que seguirem col·laborant amb ells perquè el riure també cura.”

Podeu sentir les valoracions de les tres AMPA de les escoles abrerenques a la part inferior d'aquesta pàgina.

Omplir els hospitals de riures

Pallapupas treballa perquè hi hagi espai per al riure durant el procés de la malaltia, i així convertir els hospitals en espais més amables i plens de vida mitjançant actuacions artístiques orientades a infants i gent gran, en estreta col·laboració amb el personal sanitari. Cada intervenció es realitza de manera personalitzada, tenint en compte l’estat físic i psíquic de les persones ateses així com la seva situació familiar.

Dins de la campanya #RiurePerCurar, Pallapupas vol fer-nos arribar la importància d'omplir els hospitals de riure com a eina de cura emocional. Gràcies al teatre i les arts escèniques, fa més de 20 anys que treballen per dur l'humor a les persones hospitalitzades.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ