DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:44 h
  • Treballem en l'adequació i millora de l'arbrat del camí dels Horts afectat pel fort episodi de vent del mes de gener passat

+ 7

11/5/2021

Amb la finalitat de minimitzar els efectes que va comportar l'episodi de vent que va afectar el nostre municipi el mes de gener passat, des de l’Ajuntament d’Abrera hem valorat els danys ocasionats a diferents indrets del municipi i a l'arbrat del camí dels Horts, al barri de Sant Hilari, i hem realitzat diverses actuacions dirigides a la tala dels arbres amb risc de caiguda i la trituració de capçades i branques. Des d'aquest dilluns10 de maig i fins al dimecres estem fent els treballs de neteja triturant les restes que havien quedat en la zona del camí dels horts i que podien ser susceptibles d'iniciar un incendi.

El fort episodi de vent que va afectar Abrera des del 21 al 25 de gener passat va provocar danys a l'arbrat del Camí dels Horts, amb risc de caiguda de capçades trencades i d'arbres que van quedar molt inclinats i malmesos. Per tal de restablir i minimitzar els efectes causats per la ventada i els possibles riscos de caiguda de capçades i branques, des de l’àrea de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil de l’Ajuntament d’Abrera vam tancar la zona i durant els darrers mesos s’han dut  treballs d'adequació de l'espai natural, amb la tala d'arbres pel risc de caiguda, sobretot pins, sobre el camí rural.

Aquesta setmana estem realitzant la neteja de l'espai del Camí dels Horts amb la trituració de les restes vegetals. També hem executat diferents actuacions en l'arbrat dels carrers Segre, Navarra, Cementiri vell, Progrés i Montseny.