DISSABTE, 27/07/2024 | 17:24 h
  • distància social

La salut és cosa de tothom! Us recordem que cal complir les indicacions en relació amb les proves PCR o test d'antígens i els confinaments domiciliaris

29/4/2021

Els aïllaments preventius tenen com a principal objectiu reduir el nombre de contagis i és imprescindible seguir les directrius de les autoritats sanitàries.

Des de l'Ajuntament d'Abrera recordem que cal complir escrupolosament les indicacions en relació als procediments com la realització de les proves PCR o test d'antígens i els confinaments domiciliaris, per tal de prevenir i contenir la propagació de la Covid-19.

Què és el confinament domiciliari?

És una deles mesures més efectives per reduir la transmissió de la Covid-19 que consisteix a mantenir confinades a casa les persones que estan afectades pel virus, o poden estar-ho.

• No és permès sortir al carrer
  • No és permès anar a comprar
  • No és permès anar als parcs
  • No és permès anar a extraescolars o a qualsevol activitat lúdica o cultural

Qui decideix el confinament de l’alumnat?

El personal sanitari decideix els dies de confinament domiciliari.

El vostre centre educatiu us informarà dels dies que el vostre fill/a ha de romandre confinat o confinada a casa.

Quant de temps dura el confinament?

Tot l’alumnat de la classe (grup bombolla) haurà d’estar confinat a casa i a tothom se li farà una prova PCR al més aviat possible.

Si la PCR és negativa, s’han de fer igualment els dies estipulats de confinament a casa.

És important estar localitzable i seguir en tot moment les instruccions donades.

La detecció precoç de les persones amb Covid-19 i la ràpida identificació i l’aïllament dels contactes estrets és fonamental per mantenir el control de la pandèmia.

Mesures confinament domiciliari

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma