DIVENDRES, 29/03/2024 | 06:56 h
  • SANT JORDI 2021 A RÀDIO ABRERA

Vols reviure la Diada de Sant Jordi a Abrera? Escolta el programa especial que Ràdio Abrera va emetre dissabte 24 d'abril!

27/4/2021

La situació sanitària ens ha permés enguany celebrar diverses activitats presencials, això sí, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. A Ràdio Abrera dissabte 24 d'abril vam reviure la celebració de la Diada de Sant Jordi a Abrera al programa especial "Reviu la Diada de Sant Jordi a Ràdio Abrera", amb un recull de gairebé dues hores de totes les propostes programades al municipi.

A continuació us detallem el contingut que podeu trobar al programa "Reviu la Diada de Sant Jordi a Ràdio Abrera" que podeu tornar a sentir i descarregar fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina:

• La Diada de Sant Jordi als centres educatius del municipi
  • Lliurament de premis dels Jocs Florals de l'Escola Francesc Platón i Sartí
  • Valoració de la Diada de Sant Jordi per part de les floristeries i llibreries d'Abrera
  • Recomanacions literàries infantils de la Biblioteca Josep Roca i Bros
  • Presentació del llibre “El pinzell de les ànimes callades” de l'escriptor abrerenc José Luis García Herrera.
  • Actuació "10 del XX" a càrrec del grup local Versikàlia .
  • Presentació del còmic de memòria oral "Quan erem petits" de Roger Roca i Cristina Bueno.
  • Presentació de la retoscòpia de la llegenda de Sant Jordi per part del Taller de Manga i Còmic del Servei de Joventut.
  • Presentació del concurs de relats "Imagina Abrera 2021".
  • Lliurament del premi del III Concurs de Relats de Dones Ánfora 2021 convocat per l'Associació Abrera contra la Violència de Gènere i el grup de reflexió feminista Ánfora. Lectura del relat "Juana y Lucía" a càrrec de la guanyadora, Sonia Melús.
  • Valoracions del concurs de punts de llibre "Comparteix el teu desig de Sant Jordi" impulsat per l'Associació d'Empresaris i Comerciants  Abrera Comerç, la col·laboració del Mercat Municipal d'Abrera i el Montserrat Centre Abrera, i el suport de la regidoria de Comerç de l'Ajuntament d'Abrera.
  • Valoració dels/les guanyadors/es del concurs de punts de llibre "Comparteix el teu desig de Sant Jordi", i lectura dels punts de llibre finalistes a càrrec de l'escriptor abrerenc José Luis Garcia Herrera.
  • Interpretació de la peça musical "Aleluya" a càrrec d'Idoia Arza de l'Escla Municipal de Música d'Abrera
  • Lectura de fragments d'obres d'autors i autores abrerencs, integrants del grup Abrecedaris: José Luis García Herrera, Maria José Orobitg, Juan José Sánchez, Susana Martínez i Xavier Nobella.
  • Lectures a càrrec de les alumnes i la professora de l'Aula d'Adults d'Abrera en commemoració del centenari d'escriptores com Carmen Laforet, Emilia Pardo Bazán, Teresa Juvé, Felicia Fuster, l'encoratjament de l'heroïna Irene Sedler i la publicació de la novel·la de Miguel de Unamuno" La tía Tula".