DISSABTE, 20/04/2024 | 15:35 h
  • formacion-online-2017
  • Us oferim diferents accions formatives per reactivar els nostres perfils professionals el proper mes de maig

+ 1

Oferim diferents accions formatives que s'encetaran el proper mes de maig. Apunta't-hi!

27/4/2021

Vols completar o millorar la teva formació? Dins l'oferta formativa anual del nostre departament de Promoció Econòmica pel 2021, que encara tenen places disponibles, trobem diferents cursos que s'iniciaran durant el proper mes de maig, com són el curs d'ACTIC, la formació "Quins tràmits puc fer amb el certificat digital?" i el curs d'Atenció al client/teleoperador/a. Si voleu consultar més informació i/o realitzar les inscripcions a qualsevol d'aquestes propostes, us podeu adreçar a les dependències del Departament de Promoció Econòmica, trucant al T.93 770 01 02 o enviar un email a promocioeconomica@abrera.cat.

Dins la formació anual que us oferim des del nostre Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera, s'inclouen diferents cursos adreçats a aquelles persones que vulguin acreditar els seus coneixements informàtics, com els cursos per preparar l’Actic (Acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació) de nivell I, que s'impartirà en format online del dilluns 3 al dimecres 19 de maig, en horari de dilluns, dimecres i divendres de 16 h a 19 h.

D'altra banda, també s'oferirà properament la formació que porta per títol, "Quins tràmits puc fer amb el certificat digital?" que s'impartirà el dimarts 18 i dimecres 19 de maig en horari de 9.30 h a 12.30 h també en format online.

I finalment podeu apuntar-vos al curs d'Atenció al Client/Teleoperador/a, que consistirà en una formació online de 120 hores teòriques i 80 hores de pràctiques en empreses, que tindrà lloc del dilluns 3 de maig al dimarts 6 de juliol en horari de 9 h a 13 h.

Encara hi ha places disponibles per a aquestes accions formatives! Si voleu realitzar les inscripcions, us podeu adreçar a les dependències del Departament de Promoció Econòmica (1a planta del Mercat Municipal), de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h. També pots trucar al T.93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat.

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ