DISSABTE, 27/07/2024 | 12:22 h

Inscripcions obertes a la formació 2021 gratuïta en modalitat telemàtica per empreses i emprenedors/res del Baix Llobregat Nord

Enguany s’ofereixen totes en modalitat telemàtica per facilitar la seva realització davant les possibles situacions sanitàries de la Covid-19

2/3/2021

Des de l'Ajuntament d'Abrera, juntament amb els altres set ajuntaments de la zona nord del Baix Llobregat (Castellví de Rosanes, Collbató, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires) i el Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner de Martorell, posem en marxa un any més les inscripcions a 18 accions formatives gratuïtes adreçades a persones emprenedores i empreses programades per aquest 2021 durant els mesos de març a desembre.

Les accions formatives estan programades de manera conjunta com a projecte d’àmbit supramunicipal entre els diferents ajuntaments de la zona nord del Baix Llobregat amb l’objectiu de seguir fomentant, reactivant i impulsant el desenvolupament econòmic local a través de la millora de les competències i capacitats de les persones emprenedores i empreses del territori.

Aquestes formacions s’adrecen tant a persones emprenedores com a empreses -autònoms, professionals i responsables o tècnics d’empreses- i abasten una gran diversitat temàtica. Les accions programades s’emmarquen en diferents itineraris formatius i línies de treball com sessions d’acompanyament per a persones emprenedores i tallers de consolidació i creixement d’empreses, i enguany s’ofereixenen modalitat telemàtica per facilitar la seva realització davant les possibles situacions sanitàries de la COVID-19. Dues de les formacions telemàtiques, que es duran a terme al juny i a l'octubre, es gestionaran des del Departament de Promoció Econòmica del nostre Ajuntament.

Consulteu seguidament les accions formatives:

Fes la teva inscripció prèvia!

Les accions formatives són gratuïtes, a l’alumnat no li suposa cap cost,  ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i pels Ajuntaments participants. Les formacions es realitzen enguany de manera telemàtica gestionades pels diferents serveis de Promoció Econòmica dels municipis participants.

• Les inscripcions ja es poden realitzar a través de la pàgina web www.moliempresa.cat
  • Presencialment a cada servei de Promoció Econòmica dels diferents municipis participants.

En el cas del nostre ajuntament, podeu adreçar-vos directament al Departament de Promoció Econòmica, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20), trucar al T. 93 770 01 02 en horari d’atenció a la ciutadania, de dilluns a divendres de 9h a 14h i dimecres 16.30h a 19h o per correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat

Encara podeu participar a l'11è Concurs d'Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord

Des de l'Ajuntament d'Abrera, juntament amb els altres set ajuntaments de la zona nord del Baix Llobregat (Castellví de Rosanes, Collbató, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires), vam posar en marxa el mes de gener la convocatòria de l’“11è Concurs d’Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord”, iniciativa estrella del programa "Fem Xarxa, Fem Empresa". L’objectiu és reconèixer i premiar l’esforç emprenedor i l’activitat empresarial al territori Baix Llobregat Nord i alhora difondre la cultura emprenedora entre els i les joves d'aquests municipis. El termini de presentació de les candidatures està obert fins al dilluns 15 de març. Més informació sobre el concurs fent clic aquí.

Programa “Fem Xarxa, Fem Empresa”
El programa “Fem Xarxa, Fem Empresa”, iniciat al 2014, permet oferir un seguit d’accions, cursos i tallers gratuïts destinats a empreses i emprenedors de la zona nord del Baix Llobregat pensats per potenciar l'esperit emprenedor a la comarca, dinamitzar el teixit empresarial i potenciar i reforçar les capacitats dels empresaris amb sessions de coaching i altres tècniques innovadores.

Amb el desenvolupament d'una actuació de les característiques d'aquesta proposta, de caire pràctic, proactiu i dinàmic, s'amplia i completa l'oferta de serveis a les empreses del territori. El projecte es desenvolupa des dels departaments de Promoció Econòmica dels diferents ajuntaments que conformen la zona nord del Baix Llobregat liderat per Martorell i és finançat pel Fons Social Europeu, la Diputació de Barcelona i tots els ajuntaments implicats.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ