DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:07 h
  • Centre Aquàtic Municipal (CAM)
  • Esports - CAM
  • Sala FITNESS del Centre Aquàtic Municipal (CAM)

• Sala FITNESS del Centre Aquàtic Municipal (CAM)
  • La salut és cosa de tothom! Mascaretes, distància i mans netes

Reobren totes les instal·lacions del Centre Aquàtic Municipal d'Abrera (CAM) i es reprèn l'oferta d'activitats

Tornen les classes presencials de Manteniment Físic, Esports de Sala, Gimnàstica Gent Gran,Taewkondo i Aigua Saluts

8/2/2021

Les modificacions de les mesures per la prevenció i contenció de la Covid-19 permeten reobrir tots els espais i serveis del Centre Aquàtic Municipal (CAM) a partir d'avui dilluns 8 de febrer, amb les màximes garanties de seguretat higiènico-sanitàries per la prevenció de la Covid-19.

Des de l'Ajuntament d'Abrera es manté l’horari de tancament del CAM de dilluns a divendres fins a les 21.00 hores tal com es va implementar el passat 26 d’octubre de 2020. Alguns aforaments s’han modificat amb motiu de les pautes marcades pel Procicat. Aquests s’aniran adaptant i augmentant quan ens ho permeti el pas d’un tram a un altre.

Els aforaments són d'un 30% i és obligatori l’ús mascareta en tot el recinte, excepte quan s’accedeixi als vasos de les piscines. També és obligatori l’ús de mascareta durant la realització de les activitats en sales, les quals, en alguns casos, han estat modificades i, en d’altres, han adaptat la seva intensitat. Podeu consultar el document amb les actuacions que s’han realitzat sobre les activitats actuals de la graella d’activitats del CAM clicant aquí o al final d'aquesta pàgina.

Avui es tornen a posar en funcionament les classes presencials de Manteniment Físic, Esports de Sala, Gimnàstica Gent Gran,Taewkondo i Aigua Saluts. I una setmana després, el dilluns 15 de febrer, les activitats de Ball en Línia, Educacions Físiques i Preesportiva amb les màximes garanties de seguretat higiènico-sanitàries respecte a la COVID-19.

Respecte a l'activitat d’Spinning, des del 15 de febrer al 31 de juliol de 2021, hi haurà una ampliació en l’oferta amb noves sessions els dimarts a les 13.30 hores i els divendres a les 17.00 hores.

I l’activitat d’Aeròbic, que es realitza els dimarts i dijous de 9.10 a 10 hores a la Sala Polivalent del CAM, es durà a terme, puntualment, i sempre i quan les condicions climatològiques ho permetin, a la Pista 2 dels Frontons Municipals.

En el cas dels vestidors, s’ha de tenir en compte que seran d’ús exclusiu per a persones que utilitzin les piscines. Per aquesta raó, les persones que fan ús de la resta d’espais del CAM (Sala Fitnes, Sala Polivalent o Sala de Spinning) hauran de venir canviades de casa i, en cas de necessitat, disposaran de taquilles al passadís d’accés als vestidors.

Us recordem que, com fins ara, tots els accessos a la instal·lació i els seus serveis es realitzaran a través de cita prèvia i de la plataforma virtual de reserves, que queda habilitada a partir de les 06.00 hores del dia en curs.

• Podeu fer les vostres reserves telemàticament fent clic aquí Opció recomanada!
  • També podeu fer les vostres reserves trucant al T. 93 770 51 00.

Es recomana utilitzar la via telemàtica per no col·lapsar el servei telefònic, podeu tenir l’autonomia per realitzar reserves i, a més, tenir una visió general de les ocupacions de les activitats i espais del CAM.

Per realitzar qualsevol tràmit, ho podeu fer presencialment al CAM o enviant correu electrònic a cam@abrera.cat contemplant nom, cognoms, DNI i la gestió que sol·licit

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ