DISSABTE, 20/04/2024 | 13:29 h
  • Assistim a la cantada tradicional de nadales de nenes i nens de l'Escola Francesc Platón i Sartí

+ 11

Enguany, l'esdeveniment ha tingut lloc al gimnàs de l'escola, amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19

23/12/2020

Les nenes i nens de les tres classes de tercer de primària de l’Escola Francesc Platón i Sartí d’Abrera van realitzar, el divendres 18 de desembre, una emotiva cantada de Nadales per desitjar-nos unes Bones Festes. A causa de la pluja, l'esdeveniment va tenir lloc al gimnàs del centre escolar, amb una bonica decoració nadalenca. El nostre alcalde, Jesús Naharro, acompanyat de regidores i regidors, va gaudir de l'actuació, amb cançons nadalenques en diferents idiomes.

L'alcalde va felicitar les nenes i nens per la seva actuació i per fer-nos viure un any més la il·lusió del Nadal. Posteriorment, l'alumnat va rebre un petit obsequi de l'Ajuntament, un estoig confeccionat amb material reciclat provinent de les banderoles de la nostra Festa Major i una postal de felicitació del Nadal.

Jesús Naharro va valorar molt positivament la cantada de Nadal: "Hem de distingir dues coses ben clares: una la capacitat de l’escola de planificar i executar una cantata de nadales amb totes les mesures de seguretat i de l’altra la capacitat i la intenció també de l’escola de mantenir viva una tradició com és la cantata de nadales que enguany s’ha fet dins el centre i no a l’Ajuntament com és habitual. Malgrat tot, hem pogut gaudir d’unes cançons de tres grups, on l’assaig, el treball i la feina ben feta han quedat constatades. Ha estat un moment molt màgic, diferent perquè ningú s’imaginava haver d’escoltar unes nadales amb mascaretes, però ho han fet genial!”

La directora de l'escola, Sílvia Ros, va explicar que la cantada "És una tradició de l’Escola Francesc Platón i Sartí, fer les cantates de Nadal i enguany malgrat les mesures sanitàries que havíem de seguir vam decidir, com a equip i com a claustre, mantenir-les. Els assajos han estat cadascú amb el seu grup bombolla, seguint totes les mesures de seguretat i amb les mascaretes posades. Això a vegades dificulta el poder gaudir d’aquest tipus d’actes, però a la vegada es veu el somriure entrellaçat dels ulls dels i de les alumnes i creiem que ha valgut la pena”.

• Veieu el vídeo de la Cantada de Nadales al canal de Youtube del nostre Ajuntament fent clic aquí
  • Més informació a la nova pàgina web de l'Escola Francesc Platón i Sartí fent clic aquí.

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm la cantada de les nenes i nens de l'Escola Francesc Platón i Sartí i els hi desitgem molt Bones Festes!

•  Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma