DIVENDRES, 19/04/2024 | 12:27 h
  • Logo Radio Abrera 2016
  • Banderola radio
  • entrevista radio

Actualitza la teva APP de Ràdio Abrera i no et perdis res dels teus programes favorits i de la informació més propera!

23/10/2020

Recentment hem detectat que el servei de streaming i reproducció dels continguts online de la nostra App gratuïta de Ràdio Abrera, es troba temporalment fòra de servei.

Així, des de la nostra emissora municipal s'està treballant conjuntament amb l'empresa de reproducció i gravació en streaming, Enacast per tal de donar la solució més efectiva possible a aquest problema.

Actualment disposeu d'una nova actualització de l'aplicació de Ràdio Abrera (cliqueu aquí), que a continuació us detallem, pas a pas, com fer la seva instal·lació en els vostres dispositius mòbils:

Instruccions per a la instal·lació de la nova APP de Ràdio Abrera

1 - Busca al teu navegador el web de Ràdio Abrera (www.radioabrera.cat)

2 -Fes clic als tres puntets a dalt  a la dreta i s'obrirà un menú

3- Fes clic a 'Afegeix a pantalla d'inici'

4- L'accés directe a la PWA quedarà fixada en l'escriptori del teu mòbil!

Us recordem que podeu escoltar o descarregar qualsevol contingut de la nostra graella de programació a través d'aquest web, www.radioabrera.cat, a l'espai 'A La Carta'. I també al web d'Enacast fent clic aquí.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ