DIVENDRES, 19/04/2024 | 18:08 h

La gimnasta abrerenca Queralt Garabito renova la seva beca per la temporada 2020-21 al Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat

20/10/2020

La nostra veïna i gimnasta abrerenca, Queralt Garabito, entrena des de la passada temporada al Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès, una oportunitat que se li va presentar per la seva bona feina i fites aconseguides quan encara militava a l'Abrera Gimnàstic Club.

La jove gimnasta Queralt Garabito ha estat la primera gimnasta d’Abrera en aconseguir una beca per entrenar al Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat de Vallès.

Tot i que ha renovat la seva beca per la propera temporada 2020-21, continua lligada al club que l'ha vist nèixer com a esportista, Abrera Gimnàstic Club, així com a totes les seves companyes i al nostre poble.

El Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat compta amb grans entrenadores i entrenadors i amb unes instal·lacions molt ben equipades.

Des de l'Ajuntament d'Abrera li desitgem molta sort a la Queralt Garabito en aquesta propera temporada!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ