DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:04 h

Més de 400 assistents, al Festival Solidari Abrera per Xile

11/4/2011

Més de 400 persones van assistir al Festival Solidari Abrera per Xile que es va organitzar al Gimnàs Francesc Platón i a la Sala Municipal el passat 9 i 10 d´ abril per tal de recaptar fons per a construir un jardí infantil a Xile, destruït pel terratrèmol de l´any passat.

Durant el cap de setmana es van organitzar diferents activitats dins el Festival com la representació de l´obra de teatre infantil Pluft El Fantasmita, a càrrec del grup de teatre Els Illets d´Abrera Grup Escénic; un concert de rock a càrrec dels grups La Esquina, The Outsiders Cover Rock Band i Microguagua; o una mostra de dansa de diferents grups com AC Ballabrera, Ateneo Magarola, E. D. Guillermo Aldana, Taller de sevillanas Las Carpas, Rocieras de Abrera i Grupo Folclórico Pulchen.