DIJOUS, 28/03/2024 | 12:55 h
  • La Biblioteca Josep Roca i Bros reobre avui dimarts, 15 de setembre, la sala infantil

+ 1

15/9/2020

Atenció famílies! La nostra Biblioteca Josep Roca i Bros (Federico Garcia Lorca, 17) reobre aquest dimarts, 15 de setembre, la sala infantil per a tots els nens i nenes, amb mesures de seguretat per la prevenció de la Covid-19. A més, des d'aquesta setmana, la biblioteca té l'horari d'hivern: tardes de dilluns a divendres de 16 h a 20.30 h i matins de dimarts, dijous i dissabtes de 10 a 13.30 h.

Des d'aquest dimarts, 15 de setembre, els i les infants poden tornar a gaudir de la Sala infantil de la biblioteca abrerenca de forma segura. Per fer-ho és obligatori l'ús de mascareta, rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic i mantenir la distància de seguretat. Seguiu les indicacions tant visuals com del personal de la biblioteca!

Serveis disponibles  a la Sala infantil:

• Ja podeu accedir lliurement a la col·lecció i fer préstecs
  • Tots els documents que toqueu, s'han de deixar al carrer perquè hauran de passar una quarantena de 48 hores

A la Sala infantil, què podeu fer?

• Ús del servei d'Internet i d'impressió amb cita prèvia
  • Zona d'estudi amb cita prèvia per a ús individual o màxim 4 persones
  • Servei de wi-fi amb terminals privats
  • Aforament limitat

Des d'aquesta setmana, la biblioteca té l'horari d'hivern: tardes de dilluns a divendres de 16 h a 20.30 h i matins de dimarts, dijous i dissabtes de 10 a 13.30 h.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ