DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:05 h
  • L'Abrera Gimnàstic Club organitza un campus d'estiu. Últimes places disponibles!

Últimes places disponibles pel campus d'estiu de l'Abrera Gimnàstic Club

26/6/2020

Les entitats esportives del nostre municipi treballen per oferir un estiu ple d'activitats per als infants d'Abrera. Una d'elles és l'Abrera Gimnàstic Club, que organitza un campus d'estiu de gimnàstica artística durant tot el mes de juliol.

Segons ens ha informat el club abrerenc, les inscripcions pel campus d'estiu 2020 van molt bé, últimes places disponibles! El campus de gimnàstica artística es realitzarà durant tot el mes de juliol i compta amb horari de matí i tarda: als matins de 9 h a 13 h i a les tardes de 15 h a 17 h.

Per a més informació i inscripcions podeu enviar un email a l'adreça abreragc@gmail.com o adreçar-vos a les instal·lacions del club, al carrer Francesc Layret 12-14, nau 17, Abrera.

Gaudiu de l'estiu amb la gimnàstica artística!