DIVENDRES, 29/03/2024 | 06:05 h
  • Aquest Sant Pere, Festa a Abrera!

• Aquest Sant Pere, Festa a Abrera!
  • Pride Abrera 2020

Aquest Sant Pere, Festa a Abrera! Descobreix les activitats programades per avui divendres 26 de juny

26/6/2020

A Abrera, som cultura! Des de l'Ajuntament d'Abrera hem organitzat juntament amb les entitats del nostre municipi un seguit d'activitats per celebrar aquest any la Festivitat de Sant Pere, ja que les mesures preses per la contenció i prevenció del coronavirus no ens permetran celebrar la Festa Major en el seu format habitual. Hem preparat una celebració nova amb una mostra, activitats virtuals a les nostres xarxes socials, i també espectacles presencials, amb aforament limitats, en espais oberts. Podeu reservar les vostres entrades en l'enllaç que trobareu seguidament. Entra i descobreix quines activitats tenim per avui divendres 26 de juny! No t'en perdis cap!

Mostra d'Entitats

Les entitats són l'eix principal de l'àmbit cultural del nostre municipi. Per aquest motiu, enguany volem homenatjar la gran tasca de les associacions abrerenques amb una exposició. La Casa de Cultura (c. de Federico Garcia Lorca, 17) acollirà una mostra d’Entitats.

• Avui divendres 26 de juny tindrà lloc la presentació de la mostra amb un programa especial de Ràdio Abrera, que s'emetrà en directe des de la Casa de Cultura, de les 17 h a les 19 h, amb entrevistes a les entitats abrerenques. Podreu sentir-lo al 107.9 de la FM, al web radioabrera.cat i l'app de Ràdio Abrera.
  • Podreu visitar la Mostra d'Entitats del dissabte 27 de juny al dissabte 11 de juliol de les 17:00h a les 20:00h.

divendres 26 de juny també podreu seguir diverses propostes culturals a les nostres xarxes socials:

• Exhibició de Ball d'Entitats, de 19:00 h a 20:30 h, exhibicions de Bailamos? i les Juventudes Rocieras al perfil d'Instagram @activat_abrera
  • Pregó del nostre alcalde, Jesús Naharro, al perfil d'instagram@abrerainfo
  • Concerts JOVES: A les 22 h, concert de EIMA i Earthcrossers. al perfil d'Instagram @casaldejovesabrera i al canal de youtube Ajuntament d'Abrera
  • Sessions de DJ, A partir de les 23:30 h Sessions de di’s locals del taller de Dj de Joventut amb DJ Manelitus + DJ Dalton Dixie. Al perfil d'Instagram @casaldejovesabrera i al canal de youtube Ajuntament d'Abrera

Actuacions permanents de Festa Major

Seguiu al nostre canal de youtube Ajuntament Abrera la publicació de videos realitzats per entitats del nostre municipi:

• Dv. 26 juny
    Vídeo Exposició de la Gent Gran
    Vídeo actuació especial de Festa Major de la Coral Contrapunt
    Vídeo del correfoc i piromusical de la Colla de Diables Bram de Foc d’Abrera

Aquest Sant Pere, Festa a Abrera!

Per una celebració saludable, prenem mesures de seguretat

• Per les activitats presencials, recordem que l'ús de mascareta és obligatori.
  • Renteu-vos sovint les mans, amb aigua i sabó o solucions hidroalcohòliques.
  • Al carrer, respecteu la distància física entre persones (1,5 metres).
  • No estan permeses les aglomeracions de gent.
  • Les reunions de familiars i/o amics s'han de continuar fent en grups reduïts.

Podeu sentir i descarregar l'entrevista de Ràdio Abrera amb l'alcalde Jesús Naharro, sobre les darreres informacions i les mesures preses entorn la Covid-19 al nostre municipi, al final d'aquesta pa`gina o clicant aquí.

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ