DIJOUS, 18/04/2024 | 19:42 h
  • Pride 2020 foto notícia
  • Participa al concurs de la Pride Abrera 2020
  • Pride Abrera 2020

A Abrera commemorarem el Dia Internacional de l’Orgull LGTBIQ+ amb una nova edició de la Festa Pride! Participa-hi!

26/6/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem, per tercer any consecutiu, la Festa Pride amb motiu de la celebració del Dia de l'orgull LGTBIQ+, el Dia per l’Alliberament de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals, que es commemora el 28 de juny.

Un dia per commemorar

El dia 28 de juny és el Dia Internacional del col·lectiu LGTBIQ+, en record dels anomenats fets de Stonewall –Estats Units– que van tenir lloc el 28 juny de 1969. Aquell dia, persones transsexuals i homosexuals van dir prou per primer cop a la discriminació a la que havien estat sotmeses durant segles i va néixer el moviment d’alliberament LGTBI.

Des de l’Ajuntament d’Abrera treballem conjuntament amb la ciutadania del nostre municipi per a la igualtat, per garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals, per a erradicar la LGTBIfòbia i contra tota mena de discriminació de persones per raó de la seva orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere.

Monòlegs a la plaça i vídeo-resum de la Festa Pride

Per commemorar el dia, el mateix diumenge 28 de juny, des de l'Ajuntament d'Abrera presentem Monòlegs a la plaça, un espectacle en viu, d'una hora de durada, que convida al públic a passar "del clic a l'acció", a càrrec de la Companyia Teatre Nus. Es realitzaran dues funcions, que tindran lloc a l'amfiteatre del Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1). La primera funció es farà a les 18 h. i la segona a les 19.15 h. L'aforament és limitat. Reserveu les vostres entrades gratuïtes fent clic aquí.  (Les reserves online es tancaran a les 17 h. Es podran realitzar fisicament a l'amfiteatre del Centre Polivalent de 17.30 h a 17.50 h i de 18.45 h a 19.10 h).

Es tracta d'un espectacle de carrer que convida al públic a passar "del clik a l'acció". Dos monòlegs sobre LGTBIfòbia i identitats no binàries; dos dilemes... el públic vota amb els seus dispositius la seva opció i finalment, se'l convida a interaccionar amb els personatges i a escenificar altres possibilitats de finals.

L'activitat serà retransmesa en directe a les 18.00h a través del nostre perfil d'Instagram @activat_abrera. Participa-hi també des de casa i no t'ho perdis! Només cal disposar d' un dispositiu per visualitzar la retransmissió i un altre per cada persona que vulgui votar i participar-hi de forma activa. I està recomanada per a persones a partir de 14 anys.

I a les 21 hores, al nostre canal de youtube Ajuntament Abrera podreu veure el vídeo resum del Pride Abrera.

Abrera garanteix i garantirà la igualtat de totes les persones, la no discriminació per motius d’orientació sexual i identitat, garantint el seu respecte i protegint la integritat i la dignitat de les persones.

Pride Abrera 2020

Participa al concurs de la Pride Abrera 2020

Per una celebració saludable, prenem mesures de seguretat

• L'ús de mascareta és obligatori.
  • Renteu-vos sovint les mans, amb aigua i sabó o solucions hidroalcohòliques.
  • Al carrer, respecteu la distància física entre persones (1,5 metres).
  • No estan permeses les aglomeracions de gent.
  • Les reunions de familiars i/o amics s'han de continuar fent en grups reduïts.

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ