DIMARTS, 16/04/2024 | 11:48 h
  • Institut Voltrera

Ja podeu realitzar la preinscripció de Batxillerat pel curs 2020-21 a l’Institut Voltrera d’Abrera

28/5/2020

Des del 27 de maig i fins al proper dimecres 3 de juny, estarà obert el procés de preinscripció de Batxillerat pel curs 2020-2021 a l’Institut Voltrera del nostre municipi. Com a mesura de prevenció davant l’actual crisi del coronavirus, la preinscripció es formalitzarà online.

Segons informa el mateix institut a la seva pàgina web insvoltrera.org, els alumnes que ja estan matriculats a 4rt d'ESO NO han de realitzar la  preinscripció a Batxillerat. Només han de sol·licitar plaça els alumnes que  provinguin d’altres centres i no del mateix institut. L’oferta total inicial de places és de 105 a 1r de Batxillerat i 70 a segon.

Els tràmits es poden fer utilitzant un formulari electrònic que requereix un certificat digital, DNI electrònic o idCAT Mòbil, i el número d'identificació de l'alumne, o bé mitjançant formulari amb suport informàtic a través del web del Departament d’Educació preinscripcio.gencat.cat. , al que es facilita un resguard que s’ha d’enviar juntament amb la documentació sol·licitada al correu electrònic insvoltrera@gmail.com. Podeu accedir al web per fer la preinscrió de Batxillerat fent clic aquí.

Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per persona però s'hi poden indicar peticions d'admissió en diversos centres, modalitats i règim, sempre ordenats per ordre de preferència.

En els casos excepcionals en què no es pugui enviar per correu electrònic el resguard i la documentació, l’Institut Voltrera organitzarà la presentació al centre de forma presencial assignant cita prèvia, que es gestionarà a través de l’aplicatiu del centre “Petició de cita prèvia” o per whatsapp al 612 509 622 de 10 h a 13 h.

Centres educatius del nostre municipi

Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya: preinscripcio.gencat.cat.

Servei d’Educació de l’Ajuntament d’Abrera: T. 93 770 47 32 -  93 770 03 25 i web abrera.cat

Abrera amb l'educació!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.