DIJOUS, 18/04/2024 | 13:10 h
  • Felicitem als i les nostres esportistes per la seva bona actuació al II Open Internacional online de Taekwondo Poomsaes

Felicitem els i les nostres esportistes per la seva bona actuació al II Open Internacional online de Taekwondo Poomsaes

13/5/2020

El cap de setmana passat es va disputar la primera jornada de la segona edició de l'Open Internacional online de Taekwondo en la modalitat de Poomsaes que enguany es realitza a través de videoconferència per la crisi sanitària del coronavirus, on van participar-hi diferents esportistes abrerencs. Moltes felicitats campiones i campions!

A Abrera, res ens atura! Les i els nostres esportistes continuen sumant èxits en les seves trajectòries i les intervencions més recents han estat a l’Open Internacional online de Taekwondo Poomsaes organitzada des dels clubs Taekwondo Vilassar i Esportiva TKD Vila-seca.

En aquest campionat celebrat el cap de setmana passat, és a dir, divendres 8, dissabte 9 i diumenge 10 de maig, a través de la plataforma online Zoom, hi han participat diferents esportistes abrerencs i abrerenques que han aconseguit les següents classificacions:

• OR - Jordi Delgado
  • BRONZE - Mireia Delgado

A banda, les nostres veïnes Judith Delgado, Naiara Expósito, Judit Ortiz i Paula Gutiérrez que han estat a prop del podi i van realitzar unes actuacions impecables!

Moltíssimes felicitats a totes i tots!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.