DIJOUS, 18/04/2024 | 09:28 h
  • Obres de millora de l'asfalt a l'avinguda de Ca n'Amat

• Obres de millora de l'asfalt a l'avinguda de Ca n'Amat
  • Iniciem obres de millora de l'asfalt a l'avinguda de Ca n'Amat
  • Avui divendres, 8 de maig, iniciarem obres de millora de l'asfalt a l'avinguda de Ca n'Amat. Divendres 8 de maig de 2020
  • Avui divendres, 8 de maig, iniciarem obres de millora de l'asfalt a l'avinguda de Ca n'Amat. Dissabte 9 de maig

Millorem l'asfalt de l'avinguda de Ca n'Amat

9/5/2020

El divendres 8 de maig vam iniciar unes obres de reparació de l'asfalt a la rotonda de l'avinguda de Ca n'Amat, confluència amb el carrer Hostal del Pi, i els vials de sortida i entrada a l'autovia A-2, una de les vies amb més trànsit del nostre municipi.

L'actuació comporta el tall del trànsit del carril de sortida cap a l'autovia A-2, direcció Igualada, o Barcelona i Martorell. Com a via alternativa, l'accés a l'autovia i al nucli urbà es farà a través del carrer de l'Hostal del Pi, pel que respecta als turismes, i a través del vial SEAT per a camions i trànsit pesant.

També es repararan alguns punts de l'asfalt de l'avinguda de Ca n'Amat, concretament a la rotonda de l'avinguda amb la confluència amb el carrer de Can Noguera.  Aquesta actuació es fa aquest dissabte i al matí quedarà tallat el trànsit de l’avinguda de Ca n’Amat des del carrer de Can Noguera fins al carrer de Darwin. El pas alternatiu es farà pels carrers de Darwin, de Barcelona i de Can Noguera.

Les obres han finalitzat aquest dissabte dia 9 de maig. Amb aquesta actuació, millorem la seguretat dels vehicles que circulen per aquestes vies. Disculpin les molèsties que aquesta actuació els hi pugui ocasionar.