DIJOUS, 28/03/2024 | 17:05 h
  • Voluntaris i voluntàries de Protecció Civil, Abrera Solidària i les agents cíviques reparteixen mascaretes higièniques als usuaris/es del transport públic
  • Ús obligatori de mascareta

• Ús obligatori de mascareta

5/5/2020

Des d'ahir dilluns, 4 de maig de 2020, és obligatori l'ús de mascaretes en el transport públic (autobús, ferrocarril, transport aeri i marítim) per la prevenció i contenció del coronavirus, segons l'ordre TMA/294/2020 emesa pel Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana i publicada aquest diumenge al BOE. Per facilitar el compliment d'aquesta mesura de seguretat, voluntaris i voluntàries de Protecció Civil, Abrera Solidària i les agents cíviques de l'Ajuntament han repartit mascaretes higièniques a l'estació dels FGC i a les parades del bus interubà ubicades a la rotonda del Rebato del nostre municipi. El Bus Urbà també disposa de mascaretes pels usuaris i usuàries.

Els treballadors i treballadores dels serveis de transport també han de portar mascaretes i disposar de gels hidroalcohòlics per la higiene de les mans. Els autobusos i trens només admeten la meitat de la seva capacitat i s'han pres mesures de desinfecció per minimitzar el risc d’infecció de coronavirus i garantir la seguretat i la salut dels usuaris i usuàries.

Des de l'Ajuntament d'Abrera també estem realitzant la neteja i desinfecció de les marquesines de les parades del bus urbà. Aquest servei és gratuït temporalment durant l'Estat d'Alarma, segons el Decret d'Alcaldia signat el passat 2 d'abril pel nostre alcalde, Jesús Naharro. El Bus Urbà d'Abrera connecta el nucli urbà amb tots els barris del nostre municipi, amb parades a Ca n'Amat, Les Carpes, Santa Maria de Vilalba i Can Vilalba.

Consulteu el nou horari del bus urbà (vigent des del dimarts 31 de març de 2020) fent clic aquí.

Consulteu també totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ