DIVENDRES, 29/03/2024 | 08:10 h

Treballem coordinadament amb Càritas d’Abrera per reprendre l’atenció directa a les famílies del nostre municipi

6/5/2020

A partir del proper divendres 8 de maig, de 10 h a 12 h les persones que necessitin adreçar-se a Càritas parroquial del nostre municipi podran fer-ho presencialment ja que l’entitat ha reactivat el seu Servei d’Atenció Directa, amb el repartiment d'aliments i productes bàsics adreçats a famílies vulnerables del municipi.

Des del dijous 30 d'abril passat, Càritas de la Parròquia de Sant Pere d'Abrera ha reactivat el seu Servei d'Atenció directa a les famílies d’Abrera, després d'aquestes setmanes de col·laboració coordinada amb els nostres serveis socials mitjançant la donació d'aliments per a l'atenció social a Abrera.

La valoració de la situació de vulnerabilitat de les famílies la realitzem a través de l'equip dels Serveis Socials Bàsics municipals, contactant amb Acció social al T. 937702911.

Amb la reactivació del Banc d'Aliments de Càritas garantim el servei d'alimentació bàsica a les famílies d'Abrera i es complementa el servei que ofereix Creu Roja i la Comunitat Islàmica, a nivell local.

HORARIS

Cada divendres a partir del 8 de maig de 10 h a 12 h.

Des de l’Ajuntament d’Abrera i la Parròquia de Sant Pere d’Abrera preguem a totes les persones que hagin d’adreçar-se a Càritas parroquial en les properes setmanes que siguin prudents portant les seves pròpies mascaretes i guants, tal com se'ns recomana.

A Abrera, les persones són primer!

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ