DIJOUS, 28/03/2024 | 19:50 h
  • Garantim les distàncies de seguretat davant les farmàcies i diversos establiments del municipi per la prevenció i contenció del coronavirus

+ 3

Garantim les distàncies de seguretat davant les farmàcies i altres establiments d'Abrera per la prevenció i contenció del coronavirus

29/4/2020

Des de l’Ajuntament treballem coordinadament amb les farmàcies del nostre municipi perquè als exteriors d’aquests centres les cues es desenvolupin amb normalitat i amb totes les mesures higienicosanitàries establertes, per tal que la ciutadania pugui accedir a les mascaretes gratuïtes amb seguretat. Així, hem senyalitzat el terra pel manteniment de les distàncies de seguretat entre les persones i hem realitzat tasques informatives a càrrec de la Policia Local, el voluntariat de Protecció Civil i les agents cíviques de l'Ajuntament. També hem traslladat aquesta senyalització de seguretat, prevenció i contenció del coronavirus a altres establiments del municipi (alimentació, forn de pa, estanc) on també es formen cues de veïnes i veïns per accedir-hi. Els propers dies senyalitzarem més comerços del nostre municipi.

Des del passat dilluns 20 d'abril, les farmàcies abrerenques han lliurat unes 4.500 mascaretes gratuïtes als ciutadans i  ciutadanes que han presentat una targeta d'identificació sanitària (TSI) dins la campanya "Mascareta Salut" de la Generalitat de Catalunya. El primer dia el lliurament va ser irregular a causa d'uns petits reajustaments en el sistema informàtic que regula la dispensació.

La dispensació d'una segona mascareta per persona, amb un cost de 0,76€, s'inicia avui dimecres, 29 d'abril.

El model és el d'una mascareta sanitària de teixit de tres capes. Les mascaretes es poden i s’han de reutilitzar. Recordem que al nostre municipi, trobareu la mascareta als següents establiments:

Farmàcia El Passeig

c. Castell de Voltrera, 1-9

T. 937702038 - 937774054

Horari: de dilluns a divendres de 9 h a 11 h

Les mascaretes són una mesura addicional de protecció davant el coronavirus. No substitueixen les mesures de prevenció més efectives:

• Confinament
  • Manteniu la distància de seguretat respecte d’altres persones (1,5 m - 2 m).
  • Higiene de mans freqüents. Renteu-vos molt bé les mans amb aigua i sabó o gel hidroalcohòlic.
  • Quan sortiu de casa, preferentment utilitzeu les escales.
  • En tornar a casa, deixeu a l'entrada les sabates, bosses i claus.
  • Des de l'Ajuntament d'Abrera fem una crida a la responsabilitat i demanem a la ciutadania que no trenqui el confinament per anar a buscar les mascaretes si no és necessari. Recomanem anar a les farmàcies de forma esglaonada per evitar cues i aglomeracions.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.