DIVENDRES, 19/04/2024 | 07:28 h
  • Jutjat de pau

ACTUALITZACIÓ. DIJOUS 16 D'ABRIL. 11.30 H. El Jutjat de Pau d'Abrera modifica el seu horari d'atenció i només gestiona tràmits relacionats amb naixements i defuncions

16/4/2020

A causa de la progressió del coronavirus i com a mesura de prevenció i contenció, el Jujat de Pau del nostre municipi manté tancades les seves dependències (passatge Telefònica,1) i ofereix atenció telefònica de dilluns a divendres de 9 a 14 h, i només atén presencialment per a la realització de tràmits relacionats amb naixements i defuncions.
  • El telèfon del Jutjat de Pau és el T. 93 770 24 57. Podeu trucar de dilluns a divendres de 9 a 14 h. L'atenció presencial queda reservada exclusivament a tràmits urgents relacionats amb naixements i defuncions.

Consulteu totes les notícies publicades en aquest web municipal relacionades amb el coronavirus fent clic aquí.

Seguiu els canals de comunicació municipals. Us informem amb actualització constant de les diferents accions que s'estan prenent per prervenció del coronavirus SARS-CoV-2:

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.