DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:41 h

La Sala Municipal s´omple pel Concert Solidari de Mans Unides

3/4/2011

Diumenge 3 d´abril la Sala Municipal es va tornar a omplir a la dotzena edició del Concert de Mans Unides que va organitzar la Parròquia de Sant Pere d´Abrera. Sota el lema El seu demà és avui va comptar amb la col·laboració i les actuacions d´artistes locals, escoles de dansa com l´Escola de Danza Guillermo Aldana, i entitats com les Juventudes Rocieras o l´Ateneu Magarola. El concert va aconseguir una recaptació de més de 1.500 euros a través de les entrades al festival i la fila 0. A més, entitats com Càritas i la Parròquia d´Abrera també han fet aportacions per valor de prop d´un miler d´euros.

Els diners que es van recaptar en aquest festival benèfic, es destinaran a un projecte que la ONG Mans Unides duu a terme a 24 comunitats andines del Perú per dotar-les d´aigua i horts per al conreu dels aliments i per a millores a l´educació.

Aquest festival d´Abrera forma part d´un projecte solidari on participen diferents diòcesis de la província de Barcelona com la Sant Feliu, Sant Boi, Sant Vicenç, Montserrat i El Prat.