DISSABTE, 20/04/2024 | 01:31 h
  • Gaudeix de les activitats a la Biblioteca Josep Roca i Bros des de casa!

• Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera. Logo

Gaudeix de la lectura i de les activitats de la Biblioteca Josep Roca i Bros des de casa!

3/4/2020

Des de la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera estem organitzant un seguit d’activitats per aquest mes d’abril, perquè pugueu gaudir-les des de casa, tot respectant el confinament obligat per la prevenció i contenció del coronavirus. Així, si ja no sabeu com omplir el vostre temps a casa, us donem algunes d’idees.

Us proposem continuar amb una de les activitats estrella de la nostra biblioteca; el Concurs Súper Lector. El nostres serveis continuen actius a través de l’eBiblio, on hi ha un munt de llibre virtuals per escollir! La idea es que continueu enviant el dibuixos o resums finals al nostre mail b.abrera.jrb@diba.cat. Un cop acabi tot plegat, organitzarem la Súper Festa per celebrar la fi del confinament i farem entrega dels respectius premis. No t’aturis!

En temps d’aïllament obligat, el desig de compartir es fa cada vegada més gran. Per això des de la Biblioteca Josep Roca i Bros us proposem que ens feu saber quins llibres esteu llegint aquests dies, i pengeu una fotografia de la vostra lectura a les xarxes socials (Facebook, Twitter o Instagram) amb el hashtag #AbreraLlegeixaCasa. Cada divendres penjarem un vídeo recull de totes les fotografies que ens feu arribar i les penjarem a les xarxes socials de la biblioteca. Comparteix cultura!

A més, des de la biblioteca també volem retre homenatge al nostre entorn que, per bé que ara per ara no el podem palpar, si que el podem veure a través del marc de les nostres finestres. Sota el lema “Com veus Montserrat des de casa?” proposem que ens envieu fotografies de Montserrat des de casa vostra al mail b.abrera.jrb@diba.cat. Amb aquestes fotografies pretenem fer una exposició virtual que es podrà veure el proper 27 d’abril. Gaudeix de l’art que t’envolta!

Finalment, des del servei bibliotecari seguim treballant per oferir-vos, properament, més activitats referents al Club de Lectura per adults, al Club de Lectura Infantil i al Cineclub de confinament. I es que com va dir J. F. Kennedy, “ estimar la lectura és canviar les hores de tedi per hores d’inefable i deliciosa companyia”. Estigueu molt atents als canals de difusió oficials si no us voleu perdre detall!

Més informació al web de la Biblioteca Josep Roca i Bros. Feu clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.