DIJOUS, 28/03/2024 | 09:50 h

+ 18

• Mesures Territori i Espai Públic 03
  • Realitzem treballs de desinfecció a la via pública i a equipaments municipals
  • Continuem realitzant diferents treballs de desinfecció a la via pública, a equipaments municipals i als contenidors del nucli urbà i dels barris
  • Servei de recollida de residus d'Abrera
  • Realitzem treballs de desinfecció a la via pública i a equipaments municipals

Intensifiquem els serveis de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de l'Ajuntament d'Abrera per garantir serveis essencials en el nostre municipi

7/4/2020

Des de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de l'Ajuntament d'Abrera treballem per garantir els serveis essencials durant l'Estat d'Alarma decretat per la prevenció i contenció del coronavirus. Hem intensificat serveis i afegit de nous per tal de garantir la neteja i el manteniment de la via pública, entre d'altres serveis essencials.

NOU SERVEI DE DESINFECCIÓ DE LA VIA PÚBLICA

• Realitzem treballs de neteja i desinfecció en equipaments municipals on es desenvolupen serveis essencials com l'Ajuntament, l'edifici de Serveis Socials (Ajuntament Vell), la Comissaria de la Policia Local i el Mercat Municipal (interior i zona exterior, zona d'estacionament).
  • Duem a terme treballs de neteja i desinfecció a les zones de la via pública amb major afluència de veïnes i veïns durant l'Estat d'Alarma: establiments d'alimentació, farmàcies, entitats bancàries i la residència de la gent gran Canigó.

MANTENIM I INTESIFIQUEM LA NETEJA D'EDIFICIS MUNICIPALS

Intensifiquem la neteja interior en equipaments municipals on desenvolupem serveis essencials.

MANTENIM I INTESIFIQUEM EL SERVEI DE DESINFECCIÓ DE CONTENIDORS

• Nou servei de neteja setmanal de l'exterior dels contenidors del nostre municipi.
  • Mantenim la neteja mensual de l'interior dels contenidors d'Abrera.

MANTENIM I INTESIFIQUEM EL SERVEI DE RECOLLIDA DE RESIDUS

Fem una crida al civisme i demanem a la ciutadania que segueixi les nostres recomanacions i que NO ES DEIXIN AL CARRER VOLUMINOSOS, TRASTOS VELLS I ANDRÒMINES. D'aquesta manera, mantindrem la via pública neta i lliure d'obstacles.

Els voluminosos que per força major no es puguin tenir a casa es trauran els dimecres al vespre i es deixaran al costat dels contenidors, a la vista però sense entorpir el pas de persones i vehicles. Podeu avisar enviant un mail a voluminosos@abrera.cat, explicant la tipologia i ubicació.

• Incrementem el servei de recollida de voluminosos, trastos vells i andròmines de dos cops al mes a setmanal (Tots els dijous).
  • Resta: recollida de dilluns a dissabte
  • Orgànica: dilluns, dimecres i divendres
  • Paper: un cop a la setmana
  • Envasos: un cop a la setmana
  • Vidre: un cop al mes
  • Oli: un cop al mes
  • Roba: un cop al mes
  • Minideixalleries: un cop al mes

MANTENIM EL SERVEI DE TRAMITACIONS I LLICÈNCIES

Continuem mantenint les tramitacions des de l'Àrea de Territori de l'Ajuntament d'Abrera. Ens trobareu als telèfons:

• T. 93 770 03 25 extensió 1135 per a autoritzacions d'obres
  • T. 93 770 03 25 extensió 1137 per a autoritzacions d'activitats.

MANTENIM EL SERVEI DE REGISTRE D'ANIMALS I LLICÈNCIES DE GOSSOS PERILLOSOS

Continuem mantenint les tramitacions des de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de l'Ajuntament d'Abrera al T. 93 770 03 25 extensió 1138.

MANTENIM EL SERVEI DE CONTROL DE PLAGUES

Continuem realitzant el servei de control de plagues a la via pública, als dipòsits d'aigua i pous i a edificis en cas d'urgències.

MANTENIM EL SERVEI D'AIGUA

El Servei d'aigua és un servei essencial que realitzem amb normalitat, per a qualsevol tràmit o consulta us podeu adreçar al T. 93 770 03 25 extensions 1101 i 1102.

MANTENIM EL SERVEI DE LA BRIGADA MUNICIPAL

La Brigada municipal treballa amb serveis de guàrdia. També continuem amb els treballs mínims de neteja de parcs i espais lliures públics i el manteniment normal de bombament.

BUS URBÀ GRATUÏT DURANT L'ESTAT D'ALARMA

El nostre alcalde, Jesús Naharro, va signar el dijous 2 d'abril un Decret d'Alcaldia que estableix l'establiment de la gratuïtat temporal del transport urbà col·lectiu municipal d’Abrera durant l'Estat d'Alarma. Així, el bus urbà passa a ser gratuït per les usuàries i usuaris, amb l'objectiu de facilitar la mobilitat del personal ocupat en els serveis essencials i en l'accés de la ciutadania als serveis bàsics.

També han passat a ser gratuïts els serveis de transport interurbà de l'Autoritat del Transport Metropolità de l'Àrea de Barcelona com el servei ferroviari dels FGC i les línies del servei de bus interurbà (al nostre municipi, les línies Igualada - Barcelona, Manresa - Barcelona i Montserrat Park - Martorell)

I CONTINUEM AMB EL SERVEI DE MANTENIMENT DE LA DEPURADORA DE CA N'AMAT

Totes i tots estem realitzant un gran esforç aquests dies, i és per això que preguem que es faciliti al màxim la feina al personal de recollida de residus i neteja. Ells també són essencials! Evitar la propagació del coronavirus és responsabilitat de totes i tots. Siguem cívics!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

Mesures Territori i Espai Públic 01.jpg

Mesures Territori i Espai Públic 02.jpg

Mesures Territori i Espai Públic 03.jpg

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.