DIJOUS, 28/03/2024 | 12:47 h
  • Nou èxit de participació en el curs anual gratuït de defensa personal femenina

+ 4

Nou èxit de participació en el curs anual gratuït de defensa personal femenina

3/3/2020

Els cursos de defensa personal femenina d’enguany tornen a assolir un gran èxit de participació entre les veïnes d’Abrera. Els tres grups estan complets (un grup de noies de 12 a 17 anys, i dos més de dones majors de 18 anys) i les participants ja han començat les seves formacions.

El curs anual es realitza fins al desembre (excepte el mes d'agost). L'objectiu principal del curs és afavorir l'autoestima i la confiança de la dona, a banda de reforçar la seva seguretat personal. En els cursos es donen una sèrie d'eines per defensar-se d'una possible agressió, a més de crear una xarxa positiva entre totes les participants. Els cursos estan impartits per l'instructor Gustavo Baco.

Open Class de Defensa Personal Femenina

El proper diumenge 15 de març d'11.30 h a 13 h es realitzarà una Open Class de Defensa Personal Femenina al Parc de l'Estació, amb l'objectiu que totes les dones i noies a partir de 12 anys puguin fer una primera aproximació a la defensa personal femenina.

Des de l’Ajuntament d’Abrera valorem molt positivament l’acollida que any rere any tenen aquests cursos i volem agrair la tasca feta per l’instructor, Gustavo Baco.

Abrera, amb les dones!