DIVENDRES, 19/04/2024 | 21:50 h
  • Dibuix guanyador del Concurs Infantil de Carnestoltes 2020. Autora: Carla Cruz

Ja tenim guanyadora del Concurs Infantil de Cartells de Carnestoltes 2020!

10/2/2020

La Carla Cruz, alumna de quart de primària de l'Escola Francesc Platón i Sartí del nostre municipi, és la guanyadora del concus de Cartells de Carnestoltes 2020. El seu cartell serà emprat com a base del cartell oficial del Carnestoltes 2020. Enhorabona Carla!

El dissabte 22 de febrer celebrarem al nostre municipi la Gran Rua de Carnaval. Des de la Comissió de Carnestoltes i l'Ajuntament d'Abrera hem volgut un any més que les nostres nenes i nens participessin en el Concurs de Cartells de Carnaval 2020 per tenir un gran cartell per anunciar la festa més animada de l'any.

El jurat del concurs, format per la Comissió de Carnestoltes i els departaments de Cultura i Joventut del nostre Ajuntament, ha escollit el cartell dibuixat per la Carla Cruz com a guanyador entre les 20 obres participants.

Exposició dels cartells

Si voleu veure tots els dibuixos que han participat en el concurs infantil de cartells de Carnestoltes no us perdeu l’exposició, que podreu visitar pròximament al vestíbul del Centre Polivalent (pl. Rebato, 1) a les tardes. Moltes gràcies a totes les nenes i nens que han participat en el concurs!

Preneu nota de les activitats per celebrar el Carnaval d'enguany:

Carnestoltes infantil: danses esborrajades!

La plaça de Pau Casals acollirà el divendres 21 de febrer a partir de les 16.30 h una festa de Carnestoltes infantil, amb animació i ball per a infants i públic familiar, on faran participar a tothom des del primer moment. Ens ho passarem d'allò més bé!

Concurs de disfresses

Participa al Concurs de Disfreses!

T'agrada disfressar-te? I en grup o amb la família, amigues i amics? Si ja esteu preparant les vostres disfresses per la Gran Rua de Carnaval, que celebrarem el dissabte 22 de febrer apunteu-vos al Concurs de Disfresses. Des de l'Ajuntament d'Abrera convoquem un any més el concurs, amb la col·laboració de la Comissió de Carnestoltes.

Podeu fer les vostres inscripcions pel Concurs de Disfresses 2020 fins al dimecres 19 de febrer en dues modalitats:

• Via online omplenant aquest document (feu clic aquí) i enviant-lo al mail cultura@abrera.cat. Posteriorment es confirmarà la inscripció i s’enviarà el dorsal corresponent.
  • Via presencial a Serveis Socials (c. Major, 3, els dimarts i dimecres de 16 h a 19 h).

Les inscripcions són gratuïts! Apunteu-vos!

Categories del concurs

El concurs enguany inclou les següents categories:

• La primera: De 0 a 7 anys.
  • Una segona: De 8 a 12 anys.
  • La tercera: De 13 anys en endavant.
  • I la quarta categoria: Especial Comparses.

Les modalitats individual/grup podran inscriure's en una de les tres categories. Les comparses s'inscriuran a la categoria 4a reservada per aquesta modalitat.

Premis

Enguany comptarem amb diferents premis en les diferents categories que seran els següents:

• 1a categoria: de 0 a 7 anys: Primer premi: val material lúdic-didàctic valorat en 95€; segon premi: val material lúdic-didàctic valorat en 85€; i tercer premi: val material lúdic-didàctic valorat en 65€.
  • 2a categoria: de 8 a 12 anys: Primer premi: 140€, segon premi: 100€ i tercer premi: 90€.
  • 3a categoria: de 13 anys en endavant: Primer premi: 200€, segon premi: 170€ i tercer premi: 140€.
  • 4a categoria especial Comparses: Premi a la Comparsa més animada: 150€ i premi a la Comparsa més original: 150€.

Rua de Carnestoltes

El Parc de Can Morral serà el punt de trobada i d'inici de la Gran Rua de Carnaval, a partir de les 16 hores, que organitzem des de l'Ajuntament d'Abrera amb la col·laboració de la Comissió de Carnestoltes. Indicarem als diferents grups i comparses la seva posició per tal d'establir un ordre. Uns dies abans, els i les participants rebran un llistat per correu electrònic.

Com cada any, la rua farà un recorregut pel poble amenitzada per una xaranga i batucada. Al fnal, a les 17.30 h  a la pl. de Pau Casals hi haurà l'espectacle "un Xic de Rock" per a grans i petits, i l'entrega dels premis del concurs.

Festa de Carnestoltes

Aquest any, per primer cop al nostre municipi, després de la Gran Rua de Carnestoltes podrem gaudir d'una Festa de Carnestoltes per a tots els públics amb música per a tots els gustos amb Big Tour i DJ Busquet al Gimnàs Municipal (Salvador Espriu,1) de les 23 h a les 4 h. Les entrades es van vendre el dissabte 8 de febrer al Centre Polivalent (pl. Rebato, 1) omplint l'aforament.

Carnaval a Can Vilalba

Pel diumenge 23 de febrer, l'Associació de Veïns de Can Vilalba organitza una Festa de Carnestoltes, que tindrà lloc al Casal Social de Can Vilalba (Avda. Circumval·lació, 3) a partir de les 17 hores. Hi haurà desfilada de Carnestoltes, xocolatada, concurs de disfresses i lliurament de premis.

Entre totes i tots, gaudirem del Carnaval!!