DIVENDRES, 29/03/2024 | 14:57 h

• Ainara Llopis (Club Gimnàstica Hospitalet). Torneig Ciutat d'Olot
  • Resultats Ainara Llopis
  • Competició de Gimnàstica Artistica Escolar Martorell

Resultats dels equips i esportistes d'Abrera de les competicions disputades el passat cap de setmana

21/1/2020

A continuació podeu consultar els resultats de les darreres competicions esportives disputades pels i per les nostres esportistes abrerencs i abrerenques el cap de setmana passat facilitades pels equips i esportistes:

Club Bàsquet Abrera

Resultats Club Bàsquet Abrera 18-19 de gener 2020.jpg

Agrupació Esportiva Abrera

Resultats Agrupació Esportiva Abrera 18-19 de gener 2020.jpg

Ainara Llopis (Club Gimnàstica Hospitalet)

Resultats Ainara Llopis.jpg

La gimnasta abrerenca Ainara Llopis del CGA Hospitalet, ha competit a la quarta edició del Torneig Ciutat d'Olot de Gimnàstica Artística celebrat els dies 18 i 19 de gener, en la categoria de Via Olímipica 8, amb els següents resultats: 1a classificada per Equips, 10a classificada en la General, 4a classificada en Paral·leles i 4a classificada en Poltre.

Abrera Gimnàstic Club Trofeu ciutat d’Olot

Les gimnastes de Base 7G del club abrerenc van fer un gran paper al Torneig Ciutat d'Olot. L'equip va quedar campió. A la categoria individual:
Judit García va quedar campiona a la General, primera a Salt, segona a Barra i tercera a Terra.
Marta García, sisena a la General.
Sara Cases, desena a la General.
Neus Valenzuela, onzena a la General.

Les gimnastes de Base 6 van estrenar categoria i van fer un bon paper. Nerea Mora, va ser 12a a la General, 5a a terra. La Lucia, la Mireia i la Maria van quedar 17a, 20a i 32a, respectivament.

A la categoria de Via Olímpica 5, la Nicole García va fer una brillant actuació. Va quedar campiona a la General, primer a Paral·leles i tercera a Terra.

A Via olímpica 3, Sara Lazo va aconseguir un bronze a Paral·leles, sisè lloc a la General i la Martina va fer una gran actuació acoseguint un 10è lloc a Salt i un 11è lloc a Paral·leles.

Per la majoria de les nenes petites de la categoria A3 ( Daniela Borreguero, Lucia Pinto, Ivet García, Naara González, Tahis Mitjans) va estar la primera competició. L'entitat destaca l’actitud i les ganes que van posar a la pista.

A la categoria B3, la Leire Ramirez va quedar segona classificada a l’aparell de Terra, també van participar les gimnastes Alba Criado, Júlia Fuget i Noa Quintana.

Les gimnastes de C3 (Alba Bayo, Anna Pallarès, Berta Leiva, Leyre Marcos, Ailin Secin, Claudia Lara, Martina Aquiles i Veronica Diaz) van aconseguir un bronze per equips.

Les escolars D van quedar en tercer lloc per Equips.  (Ariadna Vilà, Claudia Capilla, Judith Bascompte, Nadia Campoy). El club destaca el tercer lloc de la Nadia a terra.

A la categoria Escolars E:, l’equip va ser campió. La Martina Eandi va quedar segonaa la general i primera a barra.
L’Olga Masip,tercera a l’aparell de Paral·leles. Sonia Tarancón, novena. I Carla Castells, 18ena.

L'Abrera Gimnàstic Club destaca també l'impecable actitud de les gimnastes de Vía olímpica 1 i 2. La Daniela Poncelas va ser campiona a Salt i va aconseguir un sisè lloc a la general, un quart lloc a Paral·leles i un cinquè lloc a terra. La Júlia Moliz va aconseguir un 12è lloc a la General, un 5è lloc a Salt i una sisè lloc a Paral·leles. La Layna Gines va fer un molt bon Poltre, i un Terra ben maco, aconseguint la posició 24 a Vía Olímpica 1.

Gimnàstica Artistica Escolar Martorell

Competició de Gimnàstica Artistica Escolar Martorell

El cap de setmana anterior, els i les gimnastes de l'Abrera Gimnàstic Club va competir a la primera jornada de competició de Gimnàstica Artistica Escolar Martorell amb els següents resultats:
Jordi Franquesa, plata (segona posició)
Pedro Artero, bronze (tercera posició).
Nagore Peidró (or)
Equip Benjamí, or i plata (primera i segona posició).
Equip Aleví, bronze (tercera posició).