DISSABTE, 20/04/2024 | 10:47 h

El Club Frontenis Abrera participa al Campionat de Catalunya per equips

2/12/2019

Aquest dissabte 30 de novembre el Club Frontenis Abrera ha visitat la molt complicada pista del Pelotari Santa Coloma. A banda del complicat del Frontó, per mides i obstacles de la pista, el club de Santa Coloma te 4 parelles a la maxima categoria de Catalunya.

Ja abans de l'enfrontament els anims eren baixos i a més s'acusava la baixa d'un dels millors jugadors del Club i de Catalunya, l'abrerenc José Juan Cuesta. El primer partit començava a les 19:00 amb la participació de Manuel Fernandez i Jonathan Alonso, per part d'Abrera. Malauradament, no varen tenir cap opció. S'enfrontaven a un dels millors sacadors de Catalunya. Finalment els nostres varen perdre per 2 sets a 0, encaixant un contundent 15-2 en el primer set i 15-3 en el segón.

En el segon enfrontament, Abrera alineava a Aitor Tena i a Raul Cots. A priori, s'esperava un altre  partit molt dificil. No obstant, els dos jugadors d'Abrera varen jugar a un altíssim nivell que els va permetre endur-se el primer set per un ajustadíssim 14-15. L'alegria durava poc, ja que en el segón no varen tindre moltes opcions, el factor pista i varis cops de sort dels locals deixaven un contundent 15-3 per Santa Coloma, un resultat que no reflexava el jocs d'els d'Abrera. En el tercer i definitiu set, amb els anims dels companys d'equip, tornaven a desplegar un grandíssim nivell de joc i i s'imposaven per 5-10.

En el tercer enfrontament, en Javier Vetoret i Adrià Cano iniciaven amb la motivació del partit anterior i van rendir a un altíssim nivell. No obstant, els rivals van ser superiors als d'Abrera i s'imposaven per 2 sets a 0, amb parcials de 15-13 i 15-8.

El Frontenis Abrera sortia derrotat de Santa Coloma, però la victoria en un dels partits dona esperances a poder optar a la primera plaça del grup i apropa moltissim a la segona, que donaria accés a semifinals.

El proper 15 de desembre, tornem a jugar fora, a la pista de Club Tenis Reus Monterols, rival directe per la segona plaça. En cas de victoria a domicili, el Frontenis Abrera tindria practicament assegurada la segona plaça i el passi a semifinals.

Des de l'Ajuntament d'Abrera desitgem molta sort al Frontenis Abrera en els propers partits!