DIJOUS, 28/03/2024 | 14:04 h

Gran èxit de la Coral Contrapunt a Andalusia

18/9/2019

El disabte 22 de juny, la Coral Contrapunt va actuar com a convidada en el "XX Encuentro de Corales Luis Molina Rojas", a Linares (Jaén). Va ser un concert maco i emotiu, en el qual la coral abrerenca va poder mostrar les seves cançons lluny del nostre municipi, amb un repertori que va ser rebut amb gran ovació per part del públic, que omplia de gom a gom el teatre Cervantes de Linares

El concert va comptar amb la participació de dues corals més: la Coral Jumillana Canticorum (Jumilla, Murcia) i la Coral Andrés Segovia (Linares).

De l'actuació de la coral Contrapunt va agradar molt, en especial, la versió dels “Nocturnos de la ventana”, poesia de Federico García Lorca musicada per Francesc Vila. Les tres corals van mostrar el millor del seu repertori i, per a celebrar-ho, van fer un sopar conjunt on van poder compartir un bon àpat i conèixer més de prop els cantaires de les altres corals.

Des de la Coral Contrapunt han destacat que "no sols vam fer música. També vam aprofitar per fer una mica de turisme: Úbeda, Granada i la seva Alhambra, i ja de tornada, visita a Valdepeñas. Un viatge rodó! L’esforç fet per preparar aquest concert s’ha vist recompensat per la satisfacció de la feina ben feta i hem deixat ben alt el pavelló d’Abrera. I amb la il·lusió de repetir-ho ben aviat, la Coral Contrapunt hem tornat als assajos setmanals amb nou i variat repertori. Algú s’anima a participar-hi?".

Podeu veure un vídeo amb un fragment del concert fent clic aquí i a la part inferior d'aquesta pàgina.

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem la Coral Contrapunt pel seu èxit a Linares!

• Coral Contrapunt - LA VIDA ES BELLA. N.Piovani- Arr. O. Hernández.