DISSABTE, 20/04/2024 | 09:07 h

Servei de transport gratuït per a l'alumnat de Batxillerat de l'Institut Voltrera que viu als barris

13/9/2019

Des de l’Ajuntament d’Abrera continuem subvencionant el transport per a l’alumnat de Batxillerat que viu als barris de Ca n'Amat, Can Vilalba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes de Vilalba i Sant Miquel. Els i les joves comptaran amb un carnet gratuït per utilitzar el bus urbà en horari escolar.

Les famílies que necessitin el servei de transport gratuït poden adreçar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i dimarts i dimecres de 16.30h a 19.00h.

Per obtenir el carnet és necessari que el pare, la mare o el tutor de l'alumne/a (en cas que sigui menor d'edat) o l'alumne/a (en cas que sigui major d'edat) el sol·liciti mitjançant una instància i adjuntant:

• Una fotografia de l'alumne/a mida carnet
  • Una fotocòpia del DNI de l'alumne/a
  • Un certificat de l'institut que acrediti que l'alumne/a està cursant batxillerat en el centre.

Desitgem a tot l’alumnat un bon inici de curs!