DIMARTS, 14/05/2024 | 10:00 h

Des de l’Ajuntament d’Abrera apostem per unes festes lliures de sexisme

26/6/2019

Abrera és un municipi lliure i en defensa de la Llei 11/2014 que garanteix els drets LGTBIQ+ i lluita per eradicar la LGTBIfòbia. Treballa per desenvolupar i garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i evitar situacions de discriminació i violència, per assegurar que podem viure en plena llibertat la diversitat sexual, afectiva i de gènere.

També promociona la Llei 5/2008, de 24 d’abril, del dret de les dones a eradicar la violència masclista i remoure les estructures socials i els estereotips culturals que la perpetuen. A Abrera estem de festa, siguem cívics! Gaudim de la nostra Festa Major amb respecte i civisme.

Aquest any a la nostra festa gran, des de l’Ajuntament d’Abrera tornem a posar en marxa del dijous 27 al diumenge 30 de juny, diferents Punts Liles a la Festa Pride i als Espais de Festa Major Jove.

Si presencieu o sou víctimes d'una agressió sexista, podeu adreçar-vos en qualsevol moment:

• Als Punts Liles habilitats a la Festa Pride i als diferents espais de la Festa Major Jove.
  • Serveis de Dones i Igualtat (c. Major, 3 - Telèfon: 93 770 29 11).
  • A l'email: dones.igualtat@ajuntamentabrera.cat.
  • A les dependències de la Policia Local (c. Tarragona, 2 - Telèfon: 93 770 09 81),
  • A l'adreça electrònica: pl.abrera@ajuntamentabrera.cat,
  • Telèfons d'emergències: 112 / 900 900 120 - Línia contra la violència masclista.

Podeu consultar el programa amb la informació i les indicacions i recomanacions davant les agressions sexistes en espai de festa fent clic aquí i al final d'aquesta pàgina.

Des de l’Ajuntament agraïm la col·laboració i la participació en la nostra Festa Major a totes les associacions, entitats locals i la ciutadania.

Totes les persones que formem part de l’Ajuntament d’Abrera us desitgem una molt feliç Festa Major!