DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:50 h

Donem suport a les treballadores de l'empresa SENFO i demanem al Consell Comarcal del Baix Llobregat una solució urgent

26/6/2019

Des de l'Ajuntament d'Abrera ens hem reunit amb el Consell Comarcal del Baix Llobregat per demanar que se solucioni, amb la màxima celeritat, la situació de les treballadores de l'empresa SENFO, que realitzen el Servei d'Atenció Domiciliària a Abrera. La companyia, contractada pel consell comarcal, no ha abonat a les treballadores la nòmina corresponent al mes de maig.

El consell s'ha reunit amb els serveis jurídics de l'empresa per tal de trobar una solució i que facin els pagaments de forma immediata. A més, contractarà de forma urgent una nova empresa que comptarà amb les treballadores, que han de ser subrogades, per a la realització del servei d'atenció domiciliària a persones en situació de dependència.

Des del consistori abrerenc, el PSC, ERC, Ad'A i Abrera en Comú, donem el nostre suport a les professionals afectades, que continuen oferint el servei tot i les circumnstàncies, i pressionem per una ràpida solució del problema, que ha de passar per la subrogació de totes les treballadores i l'abonament immediat de les mensualitats impagades. Diversos membres del consistori s'han reunit amb les treballadores per manifestar el suport total de l'Ajuntament.