DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:03 h

Èxit de participació en les Audicions de Corals i Conjunts Instrumentals de l'Escola de Música d'Abrera!

21/5/2019

El dijous 16 de maig, músics abrerencs i famílies van tenir una nova cita al darrer dia d'Audicions de Corals i de Conjunts Instrumentals de l'Escola de Música d'Abrera, que va tenir lloc a l'Auditori del Centre Polivalent. Aquestes audicions són part de les activitats gratuïtes que ofereix l'Escola de Música d'Abrera per escoltar els grups, corals, orquestres i combos d'alumnes.

Prop de 140 alumnes d'entre 3 i 80 anys han participat en aquesta edició de les Audicions d'Audicions de Corals i Conjunts Instrumentals.

Les audicions van començar el dimarts. El Taller d'orquestra B ens va fer moure al ritme de "Burning Love", l'Orquestra de cambra ens va oferir cançons tradicionals i clàssics de Bach i Handel, dos combos de joves van tocar temes pop-rock actuals i vam acabar la nit amb un combo d'adults que va encendre al públic amb "Spirit in the night" de Bruce Springsteen.

El dimecres el taller d'Orquestra A va començar l'Audició a ritme de "I like to move it" de Reel 2 real, seguidament vam poder gaudir del repertori clàssic de la Cambra de Guitarres d'Adults i vam acabar la vetllada a ritme de rock amb un Combo que va interpretar temes clàssics d'UFO, Gary Moore i Rainbow.

El dijous les Corals infantils van interpretar tres temes de la Cantata La Força que mou l'Univers kescrita per la professora Mireia Durandeau, la Coral d'Adults va interpretar el popular tema "Cuéntame" i la Coral de Joves l'emotiu "Creep" de Radiohead. Per donar un toc multicultural la Coral de Joves i Adults va cantar un  tema africà i un espiritual negre ("Simamaka" i "Swing Low"). Finalment el Combo jove va interpretar el hit "Volcans" dels Buhos.

A les 20 h va ser el torn dels combos d'adults que van engrescar al públic amb temes blues tradicionals com "Bacon fat" de Big Daddy o "Radio ga ga" de Queen i ens van deixar molt bon regust amb "Stolen moments" de Oliver Nelson i "Mr. Beat" de King Gizzard.

L'Escola de Música d'Abrera vol agrair a les famílies, a les Corals infantils, juvenils i d'adults i als músics dels 7 combos, dels dos Tallers d'Orquestra, de la Cambra de guitarres i de l'Orquestra de cambra per la bona acollida i la implicació en aquesta edició d'Audicions Corals i Conjunts Instrumentals!

La propera cita serà del 17 al 20 de juny amb les Audicions d'instruments. No hi falteu!