DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:59 h

Amazing Gospel fa ple i aixeca la platea per clausurar el Setembre musical 2018

1/10/2018

El dissabte 29 de setembre el grup Amazing Gospel va ser el responsable de clausurar amb gran èxit el cicle Setembre musical 2018. El concert es va fer a l'Auditori del Centre Polivalent del Rebato, amb la platea plena.

Manel Garcia, membre de Barcelona Gospel Messengers i director del cor esparreguerí, va saber dinamitzar no només el cor, sinó també el públic assistent, convertint la sala en una veritable festa del gospel. El sorprenent concert, on també hi havia participants abrerenques, va ser la cirereta d'un Setembre musical excepcional, que ha volgut posar l'accent en la diversitat i la qualitat dels grups seleccionats.

A banda de garantir la qualitat de l'espectacle, el canvi de lloc del concert, per la proximitat de la I Fira Gastronòmica dels Porrons, va permetre que els Amazing ampliessin la convocatòria dels seus cantaires i en poguessin venir una quarentena. El públic aplaudint dret i demanant bisos va acabar amb un concert d’una gran qualitat.

Els Amazing Gospel són un cor de música gospel inscrit a la Xarxa Gospel de Catalunya i és una associació inscrita en el registre d'entitats sense ànim de lucre de la Generalitat de Catalunya. Les seves actuacions sempre van destinades a un fi benèfic. Amb seu a la vila d'Esparreguera, té cantaires de diferents poblacions del Baix Llobregat, l'Anoia, l'Alt Penedès i el Vallès Occidental.

Bona acollida del setembre musical

Des de la Regidoria d'Acció Cultural i Patrimoni de l'Ajuntament d'Abrera valorem molt positivament el cicle d'enguany, per la seva varietat, la qualitat dels participants i la bona acollida que ha tingut per part del públic abrerenc. A més, les propostes han generat molta expectativa també als pobles veïns, de manera que també ha estat un espai de trobada entre gent de la comarca.