DIVENDRES, 29/03/2024 | 14:19 h
  • bannere

Ja es poden fer tràmits electrònics a través del web municipal

4/1/2011

L´Ajuntament d´Abrera ha posat en marxa l´e-Tram, un servei telemàtic que permetrà als veïns i veïnes fer tràmits sense necessitat de desplaçar-se fins a les oficines municipals.

Per mitja d´aquesta nova eina els abrerencs, des de qualsevol lloc i en qualsevol moment, podran accedir a la informació necessària sobre tràmits locals com fer instàncies com formular queixes, suggeriments o notificar incidències, modificar errades o demanar un  volant d´empadronament.

Aquest mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet està integrat a la plataforma del Consorci de l´Administració Oberta de Catalunya (AOC) i té accés directe des del web
www.ajuntamentabrera.cat.

L´Ajuntament d´Abrera ha endegat aquest servei en compliment del que estableix la Llei 11/2007 d´accés electrònic als ciutadans als Serveis Públics i també amb una aposta per l´Administració electrònica.