Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMECRES, 16/07/2025 | 12:40 h

L’accés al nucli urbà d’Abrera per la C-55 es tallarà de dilluns a dimecres de la setmana vinent per obres

13/6/2018

El dilluns 18 de juny a primera hora es tallarà l’accés al nucli urbà d’Abrera (sortida 582 A, C-55, sentit Manresa) per les obres que s’estan realitzant en aquest tram per a la instal•lació de pantalles acústiques que reduiran el soroll de la carretera. El tancament de l’entrada a Abrera es mantindrà de forma contínua fins al dimecres 20 de juny.

Durant aquests tres dies, l’itinerari recomanat per accedir al nostre municipi serà per la sortida 582 B, al barri del Rebato.

 

El tancament de l’entrada al municipi per la C-55 és inevitable, tot i l’afectació del trànsit, per l’execució de l’últim tram dels fonaments de les pantalles acústiques, que es col·locaran des de l’alçada del pàrquing del Mercat Municipal i el Centre d’Atenció Primària fins a l’accés al nucli urbà per la C-55.

 

Reclamació històrica

Des de l’Ajuntament treballem per a la reducció de sorolls i hem supervisat el disseny del projecte i la planificació de les obres. El regidor d’Obres i Serveis, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, ha explicat que “els veïns i veïnes del carrer Manresa, dels edificis propers a la C-55, pateixen des de fa anys el soroll de la carretera, que en els darrers temps s’ha intensificat per l’augment del trànsit en aquesta via. Des de l’Ajuntament hem reclamat sempre a la Generalitat, titular d’aquesta carretera, la instal·lació de pantalles acústiques per reduir el soroll. Finalment hem aconseguit la instal·lació, en una primera fase, d’aquestes pantalles acústiques que permetran reduir la contaminació acústica i millorar la qualitat de vida dels nostres veïns i veïnes”. 

Preguem a la ciutadania que disculpi les molèsties que aquesta actuació ocasionarà durant el transcurs de les obres de construcció de les pantalles acústiques.

 


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies