DIVENDRES, 19/04/2024 | 11:16 h
  • Abrera Fem Dissabte 24-3-2012 (70)

Abrera recull uns 600 quilos de deixallada a la jornada de neteja popular a l´entorn del riu

4/4/2012

Un any més Abrera va participar en l´activitat Fem dissabte! del Projecte Rius organitzada el passat 24 de març. Voluntaris de Protecció Civil, la brigada municipal, veïns, i el regidor de Territori i Medi Ambient, Jesús Naharro, van recollir al voltant de 600 quilos de deixalles a l´entorn del riu Llobregat, a Can Morral del Riu i Sant Hilari.

Entre els objectes retirats pels voluntaris hi havia deixalles de tot tipus però majoritàriament plàstics, fustes, ferralla i pneumàtics arrossegats des de riu amunt per les riuades. Es va arribar a omplir un remolc de camió sencer. Després de fer la separació de tota la brossa, es va portar a la Deixalleria Municipal.

El Fem dissabte! té com a objectiu conscienciar la població sobre l´estat actual de les conques, netejar i condicionar els entorns fluvials i estimular la participació de la societat en la conservació i millora dels rius. L´activitat, organitzada per l´Associació Hàbitats, es va dur a terme de forma simultània a 24 municipis catalans. a Abrera, va rebre el suport de l´Ajuntament, ANDA i Protecció Civil.

Dimecres, 4 d´abril de 2012