DIMECRES, 17/04/2024 | 01:05 h
  • Felicitem les guanyadores del Concurs de Cartells de Festa Major 2022. Enhorabona!
  • Festa Major 2022

• Festa Major Jove 2022

Festa Major 2022: Felicitem les guanyadores del Concurs de Cartells de la Festa Major 2022. Enhorabona!

23/6/2022

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura, Francisco Sánchez, van lliurar el dimarts 21 de juny els premis del Concurs de cartells de la Festa Major i la Festa Major Jove 2022 a la Sala de Plens de l'Ajuntament. Les guanyadores són la Judith Pérez Márquez i l'Àfrica Alex Faty Jassé, respectivament. Moltes felicitats!

Enguany, des de l'Ajuntament d'Abrera hem recuperat el concurs del cartell de la Festa Major del nostre municipi. El concurs ha inclòs les categories i premis següents:

• 1a Categoria CARTELL FESTA MAJOR: adreçada a la població general. Premi únic de 350 euros, que ha guanyat la Judith Pérez Márquez. Enhorabona!

Festa Major 2022

• 2a Categoria CARTELL FESTA MAJOR JOVE: adreçada a població d’entre 12 i 17 anys. Premi únic de 100 euros, que ha guanyat l'Àfrica Alex Faty Jassé. Enhorabona!

Festa Major Jove 2022

Les guanyadores, l'alcalde i el regidor van comentar els cartells de la Festa Major d'Abrera d'enguany, que se celebrarà en el nostre municipi del dimecres 29 de juny al diumenge 3 de juliol amb més de 70 activitats gratuïtes per a tothom!

La Festa Major d'Abrera 2022 se celebrarà en el nostre municipi del dimecres 29 de juny al diumenge 3 de juliol amb més de 70 activitats gratuïtes per a tothom!

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem tots els i les participants i els animem a participar l’any vinent!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ