DIVENDRES, 19/04/2024 | 04:35 h
  • Reprenem el Servei de referents d'Ocupació Juvenil del Casal de Joves d'Abrera
  • Vídeo per defensar als i les joves que, durant la pandèmia del Coronavirus, s'han vist afectats i afectades per diversos estigmes socials

+ 3

• CASAL DE JOVES

Reprenem el Servei de referents d'Ocupació Juvenil del Casal de Joves d'Abrera

17/3/2021

Ep, joves!!! Teniu entre 16 i 29 anys? Esteu apropant-vos al mercat laboral? Us interessa rebre informació i assessorament sobre formació, feina, etc.? Des del Servei de Joventut de l'Ajuntament d'Abrera en col·laboració amb el Consell Comarcal del Baix Llobregat i del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), us tornem a oferir el servei de referents d’ocupació juvenil.

Des del Servei de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera tornem a implementar el servei de referents d’ocupació juvenil, per orientar i assessorar el jovent abrerenc en la seva recerca de feina. Inicialment, i fins que la situació sanitària originada per la Covid-19 no millori, s’oferirà en format online, tots els dimecres de 17 h a 19 h i es farà el seguiment cas per cas de la mà de l’Anna Gómez, referent d’ocupació juvenil.

El Servei d'Ocupació Juvenil del Casal de Joves d'Abrera es començarà a oferir des d'avui dimecres 17 de març. Per a qualsevol consulta o per a sol·licitar més informació sobre aquest servei podeu trucar o enviar un missatge de WhatsApp al telèfon T.659 92 46 36 o bé a les xarxes socials a @rfocupaciobl.

També podeu contactar amb el departament de Joventut a través del PIJ La Garsa @casaldejovesabrera o al telèfon T.686 253 157.

Defensem als i les joves afectats/des per diferents estigmes socials durant la pandèmia de la Covid-19
Des de diferents departaments de Joventut dels consistoris del Baix Llobregat, hem preparat un vídeo per defensar als i les joves que, durant la pandèmia del Coronavirus, s'han vist afectats i afectades per diversos estigmes socials. Des del nostre Servei de Joventut de l'Ajuntament d'Abrera, ens hem adherit i participat en aquesta campanya per sumar veus i crear un missatge comú en defensa del nostre jovent. Podeu visualitzar aquest vídeo fent clic aquí o al final d'aquesta pàgina.

Tallers i cursos del Casal de Joves

Des del Casal de Joves d'Abrera s'han programat diferents tallers i cursos pels propers mesos, que de moment es realitzaran de forma telemàtica i que passaran a ser semipresencials o presencials quan la situació sanitària ho faci possible:

• Hip Hop del Casal de Joves. S'ha traslladat a l'Hotel d'Entitats. Ben aviat informarem dels horaris!
  • Manga i Còmic: Aquest curs s’ofereix tots els dimarts de 18 a 20 h
  • Art 3D: S’oferirà tots els divendres de 18 a 20 h
  • Taller Dj:  Quan la situació sanitària ho permeti es realitzarà de forma presencial

Per inscriure’s a qualsevol d’aquestes activitats, ho podeu fer online en aquesta pàgina web fent clic aquí. Podeu consultar el detall d'aquests tallers i cursos fent clic aquí i al final d'aquesta pàgina.

Assessorament juvenil

Des del Punt d'Informació Juvenil (PIJ) també s'ofereix el servei d'assessorament (estudis, ocupació, treball, sexualitat...) als i les joves, de forma telemàtica i també presencialment, a partir del dimecres 3 de febrer, amb cita prèvia en una nova ubicació temporal, a l'Ajuntament vell (c. Major, 3). Consulteu els serveis del PIJ fent clic aquí.

Serveis i carnet

D’altra banda, recordeu que per poder gaudir dels serveis del Casal de Joves d’Abrera heu de tenir signada la declaració responsable. Si encara no la teniu, podeu fer-ho clicant aquí. A més, haureu d’actualitzar aquesta declaració trimestralment.

D’altra banda, totes i tots aquells usuaris i usuàries del Casal que encara no disposeu del carnet de l’entitat, podeu omplir l’autorització fent clic aquí.

Per estar al dia de les novetats del Servei de Joventut, seguiu l'INSTAGRAM @casaldejovesabrera

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ